بقاع متبرکه منشاء خیر و برکت در کشور ما هستند

خانه / استان ها / بقاع متبرکه منشاء خیر و برکت در کشور ما هستند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک دهه کرامت، گفت: بقاع متبرکه و آستان مطهر اهلبیت علیهم السلام در کشور ما منشاء خیر و برکت هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با تبریک دهه کرامت، گفت: بقاع متبرکه و آستان مطهر اهلبیت علیهم السلام در کشور ما منشاء خیر و برکت هستند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدامان الله حسینی صدر با تبریک دهه کرامت و میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام رضا علیه السلام، اظهار کرد: با شکل گیری حوزه های علمیه بزرگ در جوار حرم ها مطهر حضرت معصومه و امام رضا علیهم السلام، افراد بزرگی رشد کرده اند و باعث هدایت و تحول جوامع بشری شده اند، که حضرت امام خمینی(ره) نمونه ای از این افراد بزرگ است.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، وجود مبارک امامزاده حضرت احمد ابن موسی علیه السلام (شاهچراغ) در شیراز را نیز یکی دیگر از حرم های تأثیرگذار در کشور دانست و افزود: بقاع متبرکه و آستان مطهر اهلبیت در کشور ما منشاء خیر و برکت هستند.

 

وی، با ذکر روایتی از امیرمؤمنان حضرت علی علیه السلام، اظهار کرد: چند گروه هستند که اقداماتشان هم خودشان را و هم دیگران را گرفتار می کند که گروه اول افرادی می باشند که علم اندک دارند؛ ولی می خواهند به دیگران زیاد بیاموزند.

 

حجت الاسلام والمسلمین حسینی صدر، ادامه داد: گروه دوم کسانی هستند که حکیم و دانا و عالم هستند؛ اما زیرک نیستند و گرو سوم کسانی می باشند که آنچه را درک نمی کنند و شایسته آن نیستند، آن را مطالبه می کنند.

 

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان،  گفت: بر اساس این روایت، گروهی نیز تلاش می کنند؛ ولی دانش و تخصص آن کار را ندارند و دسته پنجم عالمانی هستند که مصلحت را نیم شناسند و مصلحت اندیشی نمی کنند.

 

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: ششمین گروه افراد کسانی هستند که علم دارند؛ ولی بخیل هستند که در مسائل مالی نیز این گروه وجود دارند، و هفتمین دسته دانش طلبانی هستند که با علم تراز خود مجادله می کنند و تحت تأثیر آن علم قرار نمی گیرند.

 

روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان، آخرین گروه از منظر روایت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام ، کسانی دانست که مصلحت را می خواهند ، ولی بخل به خرج می دهند.

 

تشریح مسایل سیاسی روز داخلی و منطقه ای از دیگر بخش های سخنان مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام و روحانی وعضو هیأت رزمندگان اسلام استان بود.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *