به برکت خون شهدا بر قله‌های عزت و افتخار ایستاده‌ایم

خانه / استان ها / به برکت خون شهدا بر قله‌های عزت و افتخار ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان گفت: به برکت خون شهدا و رشادت رزمندگان بر قله‌های عزت و افتخار ایستاده‌ایم.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان گفت: به برکت خون شهدا و رشادت رزمندگان بر قله‌های عزت و افتخار ایستاده‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری؛سردارعلی محمد اکبری در جمع رزمندگان شهرستان اردل ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و تقدیر و تشکر از رزمندگان عملیات های کربلای چهار و پنج دوران هشت سال دفاع مقدس را زیباترین جلوه های ایثار و فداکاری و فروتنی همراه با شجاعت و رشادت دانست با بیان اینکه روحیه شکر گزاری نعمت‌های خداوند از جمله نعمت ولایت  باید در جامعه ترویج داده شود اظهار کرد: ولایت نعمتی بزرگ برای انقلاب اسلامی است که این انقلاب و نظام را با رهنمود‌های درست و به موقع از تهاجم دشمن به دور نگه داشته است.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی عنوان داشت: انقلاب به خاطر نظام، رهبر و مردم ولایی است که چهل ساله شده است و در تمامی برهه از زمان در مقابل دشمن به پیروزی رسیده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: باید مردم در کنار ولایت باشند و تا زمانی که در خط ولایت فقیه حرکت کنیم دشمن به اهداف شومش دست نخواهد یافت.

 فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام استان عنوان داشت: مردم ما مردمی ولایی هستند که در تمام برهه ها چه در جنگ ها و چه در اغتشاشات داخلی و چه در جنگ هشت ساله کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشتند .

سردار اکبری تاکید کرد: امروز دشمنان ما بیکار نخواهند نشست و به بهانه‌های مختلف تمام تلاش خود را در جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار می‌گیرند.

وی افزود:  امروز مسئولان باید تمام تلاش خود را در جهت رفع مشکلات مردم بکار گیرند.

 پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *