به مناسبت شهادت سردار الله‌دادی؛ شکست قطعی در انتظار اسرائیل است

خانه / مطالب و رویدادها / به مناسبت شهادت سردار الله‌دادی؛ شکست قطعی در انتظار اسرائیل است

به مناسبت شهادت سردار الله‌دادی؛ شکست قطعی در انتظار رژیم صهیونیستی است

alahdadi1

سردار فتوحی به مناسبت شهادت سردار حاج محمد علی الله‌دادی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی هیات عنوان کرد: سردار الله‌دادی فرمانده ولایت‌مدار، ایثارگر، شجاع و مدیری با تدبیر و با اخلاص و چهره‌ای دوست‌داشتنی در جمع رزمندگان و بسیجیان بودند.

وی ادامه داد: ایشان صاحب حماسه‌های بزرگ در هشت سال دفاع مقدس در کربلای 5 در جنگ تن به تن که خودم شاهد بودم و در آن زمان در لشکر ثارالله بودند، پس از ادغام سپاه و تشکیل سپاه استانی به عنوان فرمانده سپاه استان یزد انتخاب شدند که من جانشین بودم.

شهید الهدادی انسانی زاهد بود که جلسات قرآن ایشان هرگز تعطیل نمی‌شد و همواره روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه روزه‌دار بودند.

فرمانده سپاه یزد تصریح کرد: پس از اتمام دوران خدمت بدلیل تجربیاتی که در جنگ شهری داشتند در خط مقدم قراول قدس حضور یافتند و همواره آرزوی شهادت داشتند. دشمن بداند با شهادت عزیزان و همسنگران ما شکست قطعی در انتظار آن‌هاست.

سردار محمد علی الله دادی فرزند پاریز سیرجان بود که با شروع انقلاب وارد نهادهای انقلابی شد. وی در سال ۶۲ برای خدمت به مناطق محروم به کهنوج رفت، در دوران دفاع مقدس وی در لشکر ۴۱ لشکر ثارالله به عضویت در تیپ ادوات در آمد. وی پس از شهادت حاج مهدی زندی مسئولیت فرماندهی تیپ ادوات لشکر را بر عهده گرفت.
جانشینی لشکر ۳۸ ذوالفقار نیروی زمینی، فرماندهی تیپ رمضان لشکر ۲۷ حضرت رسول(ص) و فرماندهی سپاه الغدیر یزد. از دیگر مسئولیت های وی پس از دوران دفاع مقدس است.
گروهی از رزمندگان حزب الله هنگام بازدید از شهر مزرعه الامل در منطقه قنیطره، هدف حمله موشکی بالگرد دشمن صهیونیستی قرار گرفتند، در این حمله دشمن صهیونیستی، چند تن از نیروهای مجاهد حزب الله به شهادت رسیدند که شهید الله‌دادی نیز جزو این شهدا بود، ایشان از اعضای هیات رزمندگان اسلام استان یزد بودند.

تاریخ، مکان و زمان برگزاری مراسم این شهید والا مقام متعافباً اعلام خواهد شد.

پیام وزیر‌اطلاعات‌ برای شهادت سردار الله‌دادی

سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات کشورمن به مناسبت شهادت سردار الله دادی در سوریه پیامی صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ»
شهادت مزد مجاهدت در راه خداست که حضرت حق به جبران سالها از خود گذشتگی و اخلاص انسانهای بزرگ پاداش می دهد.بار دیگر حمله هوایی رژیم متجاوز صهیونیستی اسرائیل به خاک کشور سوریه و به شهادت رسانیدن سردار سرتیپ پاسدار محمد علی الله دادی و تنی چند از رزمندگان حزب الله لبنان که در مقابله با جبهه کفر در حال انجام وظیفه مستشاری برای کمک به دولت و ملت مظلوم سوریه در مقابله با تروریست‌های تکفیری- سلفی بودند چهره تروریستی اسرائیل را بیشتر نمایان ساخت.

خون پاک این شهدای مظلوم، همدستی رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری را افشاء ساخت. تکفیری ها این سربازان گوش به فرمان صهیونیست با دستور اربابان خود عملیات های تروریستی انجام و دستگاه های تبلیغی تحت سیطره آنها پروژه اسلام هراسی را راه انداخته و به خیال خود می توانند جهان تشنه اسلام ناب را از دین نجات بخش جهان و رسول رحمت (ص) دور سازند.

اینجانب شهادت  سردار سرتیپ پاسدار محمد علی الله دادی از یادگاران دوران دفاع مقدس و تنی چند از حزب الله لبنان را به حضرت ولی عصر عجل الله تعالی ، مقام معظم رهبری دام ظله العالی ، ملت شریف ایران ، لبنان ، همرزمان و خانواده های معزز این شهدای مظلوم تبریک و تهنیت عرض نموده و علو درجات را برای آنها از درگاه خداوند متعال خواهانم.

   سید محمود علوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *