بوسه رهبر شیعیان مدینه بر دست غرور آفرینان دفاع مقدس در مدینه + عکس

خانه / انقلاب و دفاع مقدس / بوسه رهبر شیعیان مدینه بر دست غرور آفرینان دفاع مقدس در مدینه + عکس

جمعی از جانبازان و یادگاران دفاع مقدس امسال نیز در قالب‌ کاروان جانبازان پس از سال‌ها انتظار به مدینه آمدند تا به یاد همرزمان زیارت کنند و سپس جهت انجام مناسک حج تمتع عازم خانه خدا شوند.

کاروان جانبازان دفاع مقدس اعزامی به مناسک حج تمتع سال 93 همانند سال‌های گذشته با مراسم خاصی در ایران بدرقه می‌شوند و با حضور مقامات ایرانی از بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت وارد سرزمین وحی و مدینه منوره می‌شوند. چهارشنبه شب حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سیدعلی قاضی‌عسکر سرپرست حجاج ایرانی و نمانیده ولی فقیه در امور حج و زیارت و مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت با تک‌تک زائران جانباز دیدار و گفت‌وگو کردند. آن‌ها در این گفت و شنودها از وضعیت خدمت‌رسانی به زائران جانباز مطلع شده و دستورات لازم جهت ارتقای خدمت‌رسانی ارائه کردند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین قاضی‌عسکر در جریان این دیدار، گفت: ما به این‌جا که می‌آییم پیام می‌گیرم، پیام نمی‌دهیم، چرا که همه‌ساله وقتی بنده خدمت جانبازان می‌رسم آن‌ها مرتبا می‌گویند که این پیام را به رهبر گرانقدرمان بدهید که ما تا آخر ایستاده‌ایم. وی افزود: این جانبازان در راه خدا ایثار کرده‌اند و توقع‌شان نیز از ما این است که در راه رهبری و اسلام حرکت کنیم و آن‌چه را که این‌ها آرزویش داشته و سلامتی‌شان را فدای آن‌ کرده‌اند، پی بگیریم و محقق سازیم. سرپرست حجاج ایرانی یادآور شد: ما هر چقدر بتوانیم به این بزرگواران خدمت کنیم، حتی گوشه ناچیزی از فداکاری آنان را نمی توانیم جبران کنیم. همه ما مدیون جانبازان، شهدا و خانواده‌های آن‌ها هستیم.

دیدار یادگاران دفاع مقدس با شیخ کاظم عمری رهبر شیعیان مدینه

همزمان با ورود نخستین کاروان جانبازان کشورمان به سرزمین وحی، گروهی از جانبازان قطع نخاعی به حسینیه شیعیان در مدینه منوره رفتند. حجت‌الاسلام کاظم عمری، فرزند آیت‌الله شیخ عمری رهبر بزرگ شیعیان مدینه منوره، ضمن استقبال از حضور این گروه از جانبازان کشورمان در مسجد شیعیان، بر پیشانی و دستان و بر پاهای این عزیزان بوسه زد و از آن به عنوان سجده گاه فرشتگان یاد کرد.

کاروان جانبازان با 38 عضو جانباز، چهارشنبه هفته گذشته وارد مدینه‌منوره شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *