بیانات امام خامنه ای در دیدار جمعى از دانشجویان (95/4/12)

خانه / با ولایت / امام خامنه ای / بیانات امام خامنه ای در دیدار جمعى از دانشجویان (95/4/12)

-دانشجویان نسبت به جریان رسانه ای دشمن با سوءظن برخورد کنند دشمنان با هزینه های گزاف رسانه هایی ضد نظام اسلامی با هدف پوشاندن نقاط قوت نظام و برجسته سازی نقاط منفی به راه انداخته اند.

1-کسانی که معتقدند برای پیشرفت کشور باید به غرب پناه برد، عقل خود را باخته اند زیرا عقل می گوید باید از تجربه ها درس گرفت در برجام ثابت شد که آمریکایی ها همچنان سرگرم دشمنی با ملت ایران هستند من براساس وظیفه ی دینی و شرعی و اخلاقی، تا جان در بدن دارم خواهم ایستاد و به مردم هم اعتماد دارم؛ همچنان که به نتیجه ی ایستادگی یعنی پیروزی یقین دارم.

2-رسم شده برخی درعین ادعای حمایت از نظام و امام و انقلاب، موضع خود را درباره ی فتنه ی 88 روشن نمی کنند موضع من درباره ی فتنه کاملاً صریح است و بر روی این موضوع حساس هستم و ملاک، عدم حمایت از کسانی است که سردمدار یا سوءاستفاده کننده از فتنه بودند و هنوز تبری نجسته اند.

3-دانشجویان از نظام اسلامی صریح و بدون تقیه دفاع کنند البته منظور از دفاع از نظام، دفاع از رهبری نیست بلکه دفاع از مجموعه ی ارزش های درهم تنیده ای است که انقلاب با تکیه بر آنها به رشد و بالندگیخود ادامه می دهد.

4-مسئولان وزارتخانه های علوم و بهداشت و مسئولان دانشگاه ها به تشکل های انقلابی کمک کنند. البته همه ی تشکل ها در برخورداری از حقوق عمومی یکسان هستند اما منطقی است که مسئولان از تشکل های انقلابی و متدین، حمایت کنند و زمینه ی حضور فعال تر آنها را به وجود آورند.

5-نمایندگان تشکل ها پیش از خطبه های نماز جمعه مواضعشان را به گوش جامعه برسانند برهم زدن هر اجتماع و مجلسی، کاری مضر و یا حداقل بی فایده است. در مواقع لازم با تشکیل اجتماعات، حرف خود را در قبال اجتماعات مخالف بیان کنید.

6-دانشجویان نسبت به جریان رسانه ای دشمن با سوءظن برخورد کنند دشمنان با هزینه های گزاف رسانه هایی ضد نظام اسلامی با هدف پوشاندن نقاط قوت نظام و برجسته سازی نقاط منفی به راه انداخته اند.

7-سخن اصلی من به دانشجویان تقویت ایمان است زیرا تنها باایمان می توان در مشکلات، مبارزه و مجاهدت کرد اوضاع کنونی بسیار شبیه جنگ احزاب است؛ امروز همه ی زورگویان مقابل جمهوری اسلامی صف آرایی کرده اند در این شرایط افراد سست ایمان، اظهار یأس و خودکم بینی می کنند اما افراد باایمان،هر قدر شرایط سخت تر شود،قوی تر می ایستند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *