بیانیه اختتامیه بیست و چهارمین همایش مدیران هیات های رزمندگان سراسر کشور

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه اختتامیه بیست و چهارمین همایش مدیران هیات های رزمندگان سراسر کشور

بیانیه اختتامیه بیست و چهارمین همایش مدیران هیات های رزمندگان سراسر کشور

اللهم صل علی محمد و آل محمد الفلک الجاریة فی اللجج الغامرة یأمن من رکبها و یغرق من ترکها

ماه شعبان ماه پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله و سلم است ؛ ماه صلوات و استغفار و یاد خدا ؛ ماه میلاد انوار پاک الهی ؛ بزرگ مجاهد تاریخ و آقای شهیدان عالم حضرت امام حسین علیه السلام ، امام عارفین و زینت سجده کنندگان حضرت سجاد علیه السلام ، سردار سپاه عشق حضرت ابالفضل العباس علیه السلام و جوان مبارز و رشید و غرق در ذات الهی حضرت علی اکبر علیه السلام و یادآور پاسداران و جانبازان و جوانان.

در آستانه نیمه ماه شعبان- زادروز پر سرور نجات بخش انسانیت و امید تمام انبیاء و ذخیره ی الهی در زمین حضرت صاحب العصر و الزمان حجة بن الحسن المهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف- ما مسئولان هیئات رزمندگان سراسر کشور ، عهد و پیمان خود را با امام زمانمان تجدید می کنیم که تا پای جان در راه تعالی جمهوری اسلامی ایران -که نوید بخش و زمینه ساز ظهور حکومت جهانیِ سراسر نورِ منجی عالم بشریت است – ایستاده ایم.

هیأت رزمندگان اسلام نهادی مستقل و غیر جناحی است که با تغییر جنگ سخت و نظامی دشمن به جنگ نرم و فرهنگی ، عرصه ی رزم و جهادی اسلامی را به سمت دفاع از خاکریزهای اعتقادی سوق داد و در این راه ، تعمیق عشق به اهل بیت علیهم السلام و تقویت ایمان نسل جوان را سرلوحه ی کار خود قرار داد و توفیق این مجاهدت باعث برانگیخته شدن کینه ی دشمنان خارجی و منافقان داخلی شد .

در سال های اخیر که دشمن نبرد خود را در عرصه اقتصادی تشدید کرده است و فرمانده بصیر و ناخدای کشتی انقلاب ، فرمان جهاد اقتصادی را صادر فرموده اند ، مجاهدان انقلابی علاوه بر رزم فرهنگی ، بار اقتصاد مقاومتی را هم مخلصانه و مشتاقانه به دوش خواهند کشید . در این راستا مدیران هیئات رزمندگان متعهد می شوند حمایت زبانی و عملی از کالاهای داخلی را در دستور کار خود قرار دهند و به هیچ وجه اجناس خارجی که مشابه داخلی دارند را خریداری نکنند . در همین راستا با ترک شبکه اجتماعی تلگرام و انتقال برنامه ها به پیام رسان های داخلی ، هم از تولید دستان پرتوان جوانان مستعد ایرانی حمایت کرده و هم جلوی هدر رفتن منابع مالی را گرفته و هم زمینه سوء استفاده های امنیتی را از بین می بریم . با توجه به تلاش دشمنان اسلام برای نا امید ساختن مردم از نظام اسلامی ، تمام توان و ظرفیت خود را در جهت حمایت از محرومان و خدمت رسانی به مردم بکار خواهیم بست و مستکبران را در رسیدن به هدف شوم خود ناکام خواهیم گذاشت .

این اهداف مقدس فرهنگی و اقتصادی که وظیفه ی قطعی هیأت رزمندگان است جز در پرتو استفاده از تمام ظرفیت ها خصوصا ظرفیت نیروی انسانی جوان و با نشاط در کنار استفاده از تجربه ی مجاهدان با سابقه و مخلص ممکن نیست . همچنان که رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند ، جوانان امروز نه تنها چیزی از رزمندگان دیروز کم ندارند بلکه با انگیزه و توان بیشتری می توانند اهداف انقلاب اسلامی را پیش ببرند و به همین دلیل لقب افسران جنگ نرم را به ایشان داده و فرمان آتش به اختیار صادر کردند . لذا مدیران هیئات رزمندگان نیز باید با سپردن مسئولیت های اساسی به جوانان زمینه فتوحات بیشتر اسلام را در جهان فراهم کنند .

یکی از فتوحات جهانی جوانان انقلابی ، پیاده روی اربعین است که هر ساله دل های خیل مشتاقان را به سمت خود جلب می کند . هیئات رزمندگان همانند سال های گذشته امسال نیز با استفاده از توان جوانان عاشورایی خود ، برنامه ریزی های لازم را جهت حداکثر بهره برداری از این نعمت الهی و جذبه نورانی حسینی انجام خواهند داد و گام بلندی در راه احیای فرهنگ ایثار و جهاد و شهادت بر می دارند .

از دیگر نقاط هدف گیری استکبار زخم خورده برای مقابله با نظام اسلامی ، ترویج سبک زندگی غربی و رواج بی حیایی و بی عفتی است . از این جهت که این مسأله تهاجمی فرهنگی است ، لازم است برای مقابله با آن راهی فرهنگی را در پیش گرفت و قشر جوان را با اهداف پلید دشمن آشنا کرد و برای تقویت ایمان و علاقه مردم به دین و احکام نورانی اسلام تلاش بیشتری نمود . هیأت رزمندگان اسلام در این زمینه نیز وظیفه ای خطیر دارد که باید با استفاده از نظرات دقیق کارشناسان حوزه عفاف و حجاب راهکارهای صحیح و مؤثری اتخاذ کند تا به نتیجه مطلوب دست یابد .

در پایان از خداوند متعال عاجزانه درخواست می کنیم که ظهور امام زمان علیه السلام را تعجیل فرماید و انقلاب شکوهمند اسلامی ایران را به رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای به انقلاب جهانی آن حضرت متصل فرماید و ما را از یاران خاص آن امام عزیز قرار دهد .

والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

هفتم اردیبهشت 1397 هجری شمسی

مطابق با دهم شعبان المعظم 1439 هجری قمری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *