بیانیه بسیج مداحان و هیات رزمندگان اسلام آذربایجان شرقی در محکومیت جنایت رژیم سعودی در به شهادت رساندن آیت الله نمر

خانه / استان ها / آذربایجان شرقی / بیانیه بسیج مداحان و هیات رزمندگان اسلام آذربایجان شرقی در محکومیت جنایت رژیم سعودی در به شهادت رساندن آیت الله نمر

سازمان بسیج مداحان سپاه عاشورا و هیئت رزمندگان اسلام آذربایجان شرقی در بیانیه ای ضمن محکوم کردن جنایت رژیم سعودی در به شهادت رساندن آیت الله نمر تصریح کرد: اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر ، بخشی از توطئه دشمنان خورده اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله ، برای تشدید و ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است. اما، تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام ، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد.

 

111111111111111111111

 

بسم الله القاصم الجبارین

اقدام جنایت کارانه رژیم صهیونیستی آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر باقر النمر ، بخشی از توطئه دشمنان خورده اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله ، برای تشدید و ایجاد اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است، که به فضل الهی و به برکت خون های پاک شهیدان از جمله این شهید عزیز، به گونه ای معکوس، آثار خود را در صحنه ی مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شریف هویدا خواهد ساخت.

اقدام ظالمانه ی رژیم مرتجع ،مسلمان کُش و تروریست پرور سعودی در اعدام آیت الله شیخ نمر نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان بوده و نشان می دهد بنیان اینگونه جنایات تفکر وهابیت و جریان تکفیری ـ سلفی است که امروز داعش پرچمدار آن است.

همانگونه که ولی امر مسلمین و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند ، بی تردید رژیم منفور سعودی هزینه این اقدام شرم آور را خواهد پرداخت ، و خون به ناحق ریخته شده شهدای مظلوم حجاز ، یمن ، سوریه ، عراق و نیجریه و حجاج مظلوم فاجعه منا دامن این رژیم منفور را خواهد گرفت و این همه جنایت نشان دست و پا زدن و سقوط رژیم آل یهود سعودی در ورطه جهنم دنیا و آخرت است .

ما مداحان بسیجی و انقلابی استان آذربایجان شرقی ، با تبریک و تسلیت شهادت آیت الله نمر باقر النمر به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری ، امت اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت اعتراض فراگیر آحاد ملل و جوامع اسلامی و نیز آزادیخواهان و حق طلبان عالم علیه آل سعود اعلام میداریم ، تردیدی نیست خون پاک این شهید والامقام ، وحدت امت اسلامی را تقویت خواهد کرد و طنین پیام راستین و آگاهی بخش شیخ نمر در تمام نقاط سرزمین حجاز، پرچم مقاومت را برخواهد افراشت .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *