بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور بمناسبت حوادث اخیر قم

بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور بمناسبت حوادث اخیر قم

خانه / پیشنهاد ویژه / بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور بمناسبت حوادث اخیر قم

بیانیه سازمان بسیج مداحان کشور بمناسبت حوادث اخیر قم 

چندی پیش امام خامنه ای فرمودند تز انقلاب از قم بود و دشمن می خواهد آنتی تز انقلاب را از هم از قم بياورد.

شهر مقدس قم که از همان ابتدای قصه مرموز و پرهياهوی ويروس منحوس كرونا در راس اهداف دشمن قرار داشته است، شرایط و معادلاتش هر روز پيچيده تر می گردد.

در حال حاضر دشمنان با گستاخی تمام، می خواهند در دنیا اعلام کنند که مراکز مذهبی سبب شیوع ویروس منحوس آمریکایی است.

در این بین نیز عده ای انگلیسی میخواهند به اسم مردم حزب الله شروع به اغتشاش کنند تا چهره منفوری از مسلمانان درجهان ایجادکنند.

اکنون فتنه ترکیبی در قم و مشهد شکل گرفته است كه اين امر هوشياری فراوان مردم، مسئولین و علمای بزرگ این شهرها را می طلبد.

همچنین مردم انقلابی ولایتمدار ضمن حفط هوشیاری بدانند که اقدامی بسيار پیچیده و تركيبی از فتنه آمریکایی كرونا(جنگ بیولوژیک) و فتنه انگلیسی شيعه انگلیسی و فتنه نفوذی های غربگرا شکل گرفته است.

جامعه ستایشگران مذهبی ضمن محکوم نمودن این عمل احساسی و نامعقول آن را اقدامی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران و در راستای تضعیف نظام می‌داند.

از دستگاه های نظامی و انتظامی توقع است اکنون که کشور دچار جنگ روانی و رسانه ای شده است اگر کسی اقدام به ایجاد اختلاف، تفرقه و فتنه نماید با او به شدت برخورد نمایند.

سازمان بسيج مداحان کشور ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای خط مقدم مقابله با ویروس کرونا و آرزوی شفای عاجل برای همه مریضها و صحت و سلامت برای یکایک هم وطنان عزیزمان، از مجاهدتهای همه دستگاهها و مجموعه های دلسوز، مخصوصا هیآت مذهبی، مادحین و ذاکرین آل الله که با جان و دل در حال خدمت رسانی بی منت برای جامعه اسلامی هستند درخواست دارد در این روزهای پایانی سال با توسل به ذوات مقدسه اهل البیت علیهم السلام ضمن نشر و گسترش فضای معنوی با استفاده از ابزارهای مجازی، تا شکست قطعی ویروس کرونا، همانند گذشته در کنار هم بوده تا به فضل الهی شاهد آینده ای روشن، درخشان و سرشار از امید برای مملکت و مردم شریف و مومن ایران اسلامی باشیم.
اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

سازمان بسيج مداحان و مدیران هیآت مذهبی کشور

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *