بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع)

خانه / مطالب و رویدادها / بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع)

بیانیه مجمع جهانی اهل بیت(ع) برای حضور در راهپیمایی 22 بهمن

مجمع جهانی اهل بیت(ع) به مناسبت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: مجمع جهانی اهل بیت(ع) با الهام از فرهنگ اصیل اسلام و معارف گهربار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اعتقاد دارد این انقلاب بر اساس حرکت حضرت امام حسین(ع) و جوشش قطرات خون شهدای کربلا شکل گرفت و امروز از هر زمان دیگر ضرورت حضور میلیونی ملت شریف و قهرمان ایران سرافراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر ایران عزیز ضروری است.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

در سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که طلیعه نجات محرومان و مستضعفان جهان بود و موجب بیداری ملت‌های محروم و ستم‌کشیده برای قیام علیه رژیم‌های دیکتاتور و مستکبر گردید تا زمینه را برای فرج طلوع یگانه منجی بشریت و دادگر عالم حضرت حجة بن الحسن مهدی موعود(عج) فراهم آورد، این خجسته انقلاب و این پیروزی شکوهمند را به ملت بزرگوار ایران و ملت‌های بپا خاسته جهان تبریک و تهنیت گفته، ‌استحکام و دوام حکومت اسلامی را تحت رهبری داهیانه حضرت آیت‌الله‌العضمی امام خامنه‌ای (مد ظله‌ العالی) خواستاریم.

مجمع جهانی اهل بیت(ع) با الهام از فرهنگ اصیل اسلام و معارف گهربار اهل بیت عصمت و طهارت(ع) اعتقاد دارد این انقلاب بر اساس حرکت حضرت امام حسین(ع) و جوشش قطرات خون شهدای کربلا شکل گرفت. بر همین اساس استکبار جهانی همواره با طرح توطئه‌های خبیثانه تلاش نموده است تا تلألؤ خورشید تابان استقلال و آزادی ایران را تیره و تار نماید.

دشمنان اسلام همچنین با توهین به مقدسات اسلامی و اهانت به به پیامبر عظیم‌الشأن(ص) و ترویج اندیشه‌های ضاله افراطی و تکفیری توسط عوامل دست نشانده خود، مانع از صدور ارزشهای ناب اسلامی و انقلابی به جهانیان شوند و با برانگیختن جنگ‌های خانمان سوز و اختلافات مذهبی، توانمندی‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی  کشورهای اسلامی را نابود سازد.

بنابراین ضرورت حضور میلیونی ملت شریف و قهرمان ایران سرافراز در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر ایران عزیز، امروز از هر زمان دیگری بیشتر است؛ تا ضمن اعلام همبستگی با انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله‌ العالی)، ‌ توطئه‌های استکبار جهانی را افشاء و محکوم نمایند.

امبد است که صاحب نظران و اهل قلم نیز علاوه بر اینکه همپای پیروان خط انقلاب و رهبری در این راهپیمایی بزرگ شرکت می کنند، با تأسی به مفاد نامه مقام معظم رهبری به جوانان غربی و با توجه به تحولات و شرایط حساس جهان، ‌هرچه بیشتر در معرفی فرهنگ انقلاب و اسلام اصیل محمدی نقش آفرینی خداپسندانه نمایند.

مجمع جهانی اهل بیت(ع)
20 بهمن 1393

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *