بیانیه منبری‌ها، ستایش‌گران و خادمان هیئآت سراسر کشور پیرامون تحرکات اخیر تشیع انگلیسی

بیانیه منبری ها و هیئات سراسر کشور پیرامون تحرکات اخیر تشیع انگلیسی

خانه / پیشنهاد ویژه / بیانیه منبری ها و هیئات سراسر کشور پیرامون تحرکات اخیر تشیع انگلیسی

در آستانه چهل‌سالگی انقلاب و نظام‌اسلامی که مصادف است با چهل‌سالگی ناکامی همه ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی در خاموش‌کردن نور انقلاب، شاهد تحرکاتی به ظاهر بی‌ارتباط به یکدیگر ولی در باطن نشأت‌گرفته از یک مرکز فرماندهی هستیم.

بیانیه منبری‌ها، ستایش‌گران و خادمان هیئآت سراسر کشور پیرامون تحرکات اخیر تشیع انگلیسی

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه چهل‌سالگی انقلاب و نظام‌اسلامی که مصادف است با چهل‌سالگی ناکامی همه ترفندهای دشمنان داخلی و خارجی در خاموش‌کردن نور انقلاب، شاهد تحرکاتی به ظاهر بی‌ارتباط به یکدیگر ولی در باطن نشأت‌گرفته از یک مرکز فرماندهی هستیم.

ماجراهایی نظیر اغتشاشات دی‌ماه، ری‌استارتی‌ها، دختران خیابان انقلاب و… که همگی آخرین دریوزگی و خوش‌رقصی‌های منافقین و سلطنت‌طلب‌ها و زخم‌خورده‌های انقلاب برای اربابان آمریکایی-انگلیسی-صهیونیستی را رقم می‌زند.

نوک پیکان همه این جریانات شیطانی، تضعیف رابطه امت و امام با محوریت تخریب جایگاه، شخصیت حقوقی و حتی شخصیت حقیقی ولایت مطلقه فقیه می‌باشد.

در این بین جریان کثیف تشیع انگلیسی و خصوصا شعبه فرقه شیرازی با دزدیدن لباس دین چنان در کاسه‌لیسی استعمار پیر انگلیس عنان از کف داده است که به تناقض و تهافت عقیدتی و رفتاری گرفتار شده است.

از طرفی بزرگ‌ترین علما و مراجع شیعه نظیر مرحوم آیت‌الله‌العظمی بهجت را علناً مشرک و مرتد فطری و کافر و نجس معرفی می‌کند(مصاحبه سیدمجتبی شیرازی، برادر سیدصادق و نماینده او در کویت) و از طرفی ملکه انگلیس را دوست خود، سادات و از اهل‌بیت پیامبر می‌نامد(سخنان یاسرالحبیب در انگلیس)!

این جریان که امروز دُم خروس وابستگی‌اش به انگلیس رسوای عام و خاص شده است با تند کردن شیب حمله به ارزش‌های نظام اسلامی خصوصا رهبری و امام امت، در حال ثبت رکوردی بی‌نظیر در تنزل شأن روحانیت شیعه در حد حلقه‌به‌گوش ملکه و دولت انگلیس می‌باشد.

قاطبه علما، مراجع عظام تقلید، روحانیت اصیل و طلاب انقلابی باید به هوش باشند که این فرقه دست‌ساز انگلیسی در ادامه مأموریت‌های تفرقه افکنی و اسلام هراسی از طریق خشن جلوه‌دادن چهره فرهنگ شیعی امروز، پیمان‌کار پروژه خطرناکی است که اصل و اساس روحانیت و مرجعیت اصیل شیعه را هدف‌گیری کرده است.

جمع کثیری از سخنرانان و اهل منبر و به‌تبع آن‌ها جامعه ستایش‌گران، ذاکران و شاعران آل‌الله و نیز خادمان هیأت‌ها و مجالس حسینی از سراسر کشور که سال‌هاست شاهد فتنه‌گری و اختلاف‌افکنی این جریان خبیث و نفاق‌انگیز در میان جامعه گسترده محبین اهل‌بیت علیهم السلام هستند و بارها خطر نفوذ این جریان را متذکر شدند، هرچند تاکنون نجیبانه صبر پیشه کردند، اما این‌بار بر خود فرض دانستند تا ضمن محکوم کردن تحرکات تشیع انگلیسی، و حمایت از اقدام مأمورین مقتدر نظام در جلب و دستگیری سید حسین شیرازی که در سخنانی بهت‌برانگیز ولایت فقیه و حکومت اسلامی را بدتر از فرعون و حکومت فراعنه معرفی و به ساحت مقدس امامین انقلاب جفا و جسارت کرده است- خواستار برخورد قاطع برای ریشه‌کنی این جریان از کشور مقدس ایران خصوصا عشّ آل‌الله شهر مقدس قم باشند و این مطالبه برحق را تا حصول نتیجه نهایی از طریق مراجع ذی‌صلاح و روشن‌گری پی‌گیری خواهند کرد.
امیرالمؤمنین علیه السلام می‌فرماید: «الا من دعا الی هذا الشعار(التفرقه)، فاقتلوه ولو کان تحت عمامتی هذه»

والسلام علی عبادالله الصالحین

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *