بیانیه نهادهای هیاتی و مذهبی در پی حمله ترویستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ

بیانیه نهادهای هیاتی و مذهبی در پی حمله ترویستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ

خانه / پیشنهاد ویژه / بیانیه نهادهای هیاتی و مذهبی در پی حمله ترویستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ

نهادهای هیاتی و مذهبی در پی حوادث اخیر کشور و اغتشاشات و همچنین حمله ترویستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ (علیه السلام) واکنش نشان دادند.

بیانیه نهادهای هیاتی و مذهبی در پی حمله ترویستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیات؛ نهادهای هیاتی و مذهبی در پی حوادث اخیر کشور و اغتشاشات و همچنین حمله ترویستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ (علیه السلام) واکنش نشان دادند. که در ادامه شما همراهان همیشگی سایت هیات  می توانید متن این بیانیه را مشاهده و یا آن را دریافت نمایید.

بیانیه نهادهای هیاتی و مذهبی در پی حمله ترویستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ 
بیانیه نهادهای هیاتی و مذهبی در پی حمله ترویستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ 

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

🚩 “بکشید ما‌را… ملت‌ما بیدارتر می‌شود” امام‌خمینی(ره)

إنّا‌للّه و إنّا‌الیه‌راجعون

حادثه‌ دردناک و جنایت‌ وحشیانه تروریست‌ها و دشمنان‌ قسم‌خورده‌ اسلام و ایران، تعرض به‌حریم حرم‌ نورانی حضرت‌ احمد‌ بن‌ موسی‌ الکاظم علیه السلام، که منجر به شهادت‌ مظلومانه و مجروح‌ کردن تنی‌ چند از زائران و مجاوران آستان‌مقدس شد، مصداق‌ عینی سبوعیت و حرمت‌ شکنی اماکن‌مقدس‌ است.

بار‌دیگر، توحش‌ تکفیر فاجعه‌ آفرید، سال‌هاست که شجره‌ ملعونه تکفیر به‌دست مستکبرین‌ جهانی از جهالت‌ جاهلان سر‌برآورده
و هر‌ از‌ چند‌گاهی بر‌ تن مسلمانان زخم‌ می‌زند. دوباره دست‌ نحس تکفیر، داغی‌تازه به قلب‌ داغدار زمین گذاشت و این‌بار قسمت سنگ‌ فرش‌های مضجع مقدس احمد‌ بن‌ موسی علیه السلام بود، که با صورتی‌ سرخ از خون زائرین‌ بیگناه، ضجه‌ بزند که «بأی ذنب قتلت»…  و نهیبی بر ما که به‌ یاد بیاوریم، چه فرزندانی بی‌پدر شدند و چه سردارانی بی‌سر شدند تا این حرم ایمن بماند.

برای هیچ اهل‌ بصیرتی مخفی‌نیست، امنیتی که توسط حاج‌ قاسم و شهدای‌حرم برای ما به‌ ارمغان‌آمد، توسط اختلاف‌افکنان و بی‌بصیران‌ داخلی خدشه‌دار‌ شد. این‌ آشوب‌ها به دشمنان‌ نظام، جرأت‌ داده تا از این هیاهو سوءاستفاده‌ کنند و به امنیت نظام حمله‌ور‌ شوند.

هیأت‌‌های حسینی کشور به‌ عنوان صدای‌ملت، حتما مشکلات‌ مردم را بعنوان مردمی‌ترین نهاد برخواسته از ملت، درک‌ می‌کنند،
اما صف‌ آشوب و خط‌ دشمن را از مطالبه‌گری جدا‌ می‌دانند و همانطور که در صف‌ اول مطالبه‌گری قرار دارند، در حفظ دستاوردهای نظام و حریم‌ ناموس و امنیت و ارزش‌ها هم در خط‌ مقدم خواهند بود.

دشمنان قسم‌خورده مردم‌ ایران، نتوانستند این حقیقت‌ عیان را بفهمند که شهادت، مردم ما را بیدار ‌می‌کند. ما بعنوان قطره‌ کوچکی از دریای بیکران هیأت‌‌های حسینی، این هتک‌ حرمت بزرگ به آستان‌ مقدس خاندان حضرت رسول(ص) را از الطاف‌ خفیه‌الهی می‌دانیم تا صف جوانان و نوجوانانی که راه مطالبه‌گری را به‌درستی نیاموخته‌اند و شبه‌هایی دارند، از کسانی که دستشان به خون حافظان‌ امنیت کشور آلوده‌ است و رفتاری داعشی را در هفته‌های قبل از خود نشان‌دادند، جدا‌شود.

اما جای تعجب‌است، سلبریتی‌ها و جمعی از خواص که در‌ مواجهه‌ با اقدامات بعضاً توهمی، در شهرهای‌کشور به ندای وا اسلاما پرداختند، چرا امروز سکوت پیشه‌ کرده‌اند و در کنار ملت‌ ایران نمی‌ایستند؟ آنها اگر به‌دنبال نگاه منافع خود در غرب نیستند، خط خود را از دشمنان قسم‌خورده ملت‌ ایران جدا‌ کنند.

ضمن محکوم‌کردن این جنایت‌ تروریستی وهابی و هتک‌حرمت حرم‌ شریف حضرت‌ شاهچراغ علیه السلام و اغتشاشات‌ اخیر و ابراز‌ همدردی با بازماندگان و خانواده‌های شهدای این حادثه‌ دردناک، از نیروهای امنیتی و قوه‌ قضائیه درخواست‌ داریم تا بدون‌ مماشات، با عاملین و آمرین این هرج و مرج‌ها و ترورها برخورد‌ کرده و در اسرع‌وقت نسبت به اجرای حدود‌ آنها اقدام‌کنند.

🔹سازمان هیأت و تشکل‌های‌دینی
🔹شورای هماهنگی شبکه‌های هیأت و تشکل‌های دینی
🔹شورای‌هیآت‌مذهبی
🔹کانون‌مداحان
🔹هیأت رزمندگان‌اسلام
🔹جامعه‌ایمانی‌مشعر
🔹بسیج‌مداحان
🔹هیآت دانش‌آموزی انصار‌المهدی(عج)
🔹هیآت دانشجویی
🔹مجمع کانونهای فرهنگی‌تبلیغی
🔹مجمع شاعران اهل‌بیت علیه السلام
🔹بنیاد دعبل‌خزاعی

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *