بیانیه هیأت رزمندگان اسلام بام ایران برای حضور حداکثری در انتخابات

خانه / استان ها / بیانیه هیأت رزمندگان اسلام بام ایران برای حضور حداکثری در انتخابات

در آستانه انتخاب 28خرداد هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری بیانیه صادر کرد.

بیانیه حضور حداکثری در انتخابات 28 خرداد سال 1400

در آستانه انتخاب 28خرداد هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری بیانیه صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  با هم این بیانیه را مرور می کنیم…

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (ره): به زن و مرد و آن کس که به حد رأی دادن قانونی رسیده واجب است این مسئله که در پای صندوق­ های تعیین رئیس جمهوری حاضر بشوند و رأی بدهند.

امام خامنه ای مدظله العالی: همه‌ی آحاد مردم، خودشان را موظف بدانند که علاوه بر اینکه در انتخابات شرکت می کنند، دیگران را هم دعوت به شرکت در انتخابات کنند.

مردم ولایتمدار،مومن وانقلابی ایران اسلامی؛ امروز ما در آستانه تصمیمی بزرگ برای کشور عزیزمان قرار داریم؛ امروز بیشتر از هر زمان دیگری به رأی تک تک مردم عزیز برای حفاظت از اصل جمهوری اسلامی احتیاج است.

  حق رأی به عنوان میراث بزرگ انقلاب اسلامی امروز در‌ دستان ماست، پس باید قوی‌تر از هر زمان در حفظ این میراث الهی کوشا باشیم، سرنوشت ما به عنوان یک ملت چنان در هم تنیده است که هر تصمیم جمعی ما، نه تنها برای چهارسال بلکه برای سالهای متمادی زندگی تک‌تک ما را تحت تأثیر قرار خواهد داد، از این رو استفاده از این حق، اهمیتی بسیار مضاعف دارد.

  تهدید‌ها علیه کشور و ماجراجوی شیطان بزرگ در تحریم های ظالمانه از سوی دیگر لزوم حضور در صحنه همراه با بصیرت حفظ وحدت و همگرایی ملی را بیش از پیش آشکار می‌کند؛ چرا که حضور پرشور و حداکثری خیل مردم، ضمن تضمین امنیت ایران اسلامی پشتوانه محکمی برای منتخب مردم است.

  جمهوری اسلامی ایران امروز،بیش از همیشه به دولتی ولایتمدار،شجاع،هشیار،کارآمد و همه جانبه نگر برای عبور از بحران‌های پیش‌رو و ترمیم اقتصاد احتیاج دارد.

هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری در خاتمه اعلام داشت حضور پرشور خیل مردم ولایتمدار، مومن و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد و دعوت از تمام هر سلیقه ها برای حضور حداکثری و نیز انتخاب اصلح براساس شاخصه های امامین انقلاب اسلامی،ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا بویژه سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، راه را برفتنه گری‌ها و اندیشه‌های ناپاک دشمنان این مرز و بوم خواهدبست.

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *