بیانیه هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر

خانه / استان ها / بیانیه هیأت رزمندگان اسلام به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر

فتح خرمشهر نشان معجزه الهی بود

مدیر اجرایی هیأت رزمندگان شهرستان دزفول گفت: فتح خرمشهر نشان معجزه الهی بود.

به گزارش روابط عمومی هیأت رزمندگان شهرستان دزفول، سیدعزیزاله پژوهیده پیش از ظهر امروز در جلسه بزرگداشت سوم خرداد ، از حماسه فتح خرمشهر به عنوان حماسه‌ بزرگی که در عمق انقلاب اسلامی رقم خورد و امتحان الهی بود، یاد کرد و اظهار داشت: فرمایش حضرت امام راحل مبنی بر اینکه خرمشهر را خدا آزاد کرد، نشان از معجزه الهی است.

وی خرمشهر را نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران دانست و گفت: دشمن که به دنبال تصرف سه روزه خرمشهر بود در این شهر زمین‌گیر شد و حماسه خرمشهر با اهدای شهدای زیادی رقم خورد.

ایشان به مقاومت ۳۴ روزه خرمشهر و اشغال ۲۰ ماهه آن اشاره کرد و گفت: سرانجام خرمشهر با مقاومت و حماسه‌آفرینی‌ها در روز سوم خردادماه آزاد می‌شود.

وی بیان داشت: تیپ هفت حضرت ولی عصر(عج) دزفول بهمراه دیگر رزمندگان وگردانها و یگان های متعددی در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشت و در این حماسه، ایثارگری کرده است.

پژوهیده در پایان از رشادت های مدافعان حرم گفت و ادامه داد: نسل جدید لشکر عملیاتی هفت حضرت ولیعصر(عج)خوزستان در شهرهای شیعه نشین نبل و الزهرا و نبرد با تکفیری ها نیز مقاومت و ایثارگری کردند و حماسه‌ای ماندگار را رقم ‌زده‌اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *