بیانیه هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام

خانه / مطالب و رویدادها / ستاد مرکزی / بیانیه هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام

بسم الله القاصم الجبارین

بیانیه هیئات نوجوانان و جوانان عاشورایی هیأت رزمندگان اسلام

«وَ ما لَكُمْ لا تُقاتِلُونَ في‏ سَبيلِ اللَّهِ وَ الْمُسْتَضْعَفينَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذينَ يَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْكَ نَصيرا»[1]

بار دیگر برگ سیاه و پلیدی از عملکرد سراسر ظلم و طغیان جهان استکبار رقم خورد. و این بار آستین نحس و سراسر آلودۀ آل سعود محل عبور دست پلید سرویس های جاسوسی صهیونیسم بین الملل و آمریکای جهانخوار گردید. دولت نوپا و کوته اندیش و وحشی سعودی بازیچه سیاستهای استعماری و استکباری جهان کفر گردید و یمن ـ این پاره تن اسلام ـ را به بهانه ای واهی آماج بمبهای آتشبار خوشه ای، میکروبی و حرارتی نموده است.

کشتار بی رحمانۀ هواپیماهای بمب افکن امریکائی و اسرائیلی با پشتیبانی از هزاران سورتی پرواز مرگبار عربستان سعودی، چیزی به جز به خاک و خون کشیدن زنان و مردان و کودکان بی پناه مسلمان در این سرزمین که معتقد به منهاج امیرالمؤمنین (علیه السلام) می باشند را در پی نداشته است.

اصرار و پافشاری آمریکا و اسرائیل و برخی دول غربی صهیونیستی به ادامه این حملات، بیانگر نیت پلید دستگاه حاکم کفر جهانی برای ثبت مواضع استکباری خود دراین منطقه از جهان و ایجاد امنیت پایدار در دراز مدت برای رژیم صهیونیستی است.

اگرچه جنایت و نسل کشی جبهه کفر حربی در یمن خاطرة هولناک نسل کشی و جنایت بی بدیل یهود معاند با اسلام را در غزه تازه کرده است، لکن ایستادگی و صلابت عزتمندانۀ نوجوانان ، جوانان و مردان و زنان مصمم، مؤمن و غیور یمنی، موجبات ناامیدی و یأس جبهه کفر را فراهم آورده است و می رود برای همیشه این قطعه از سرزمین پهناور اسلامی برای خود آینده ای روشن، سربلند و ماندگار را در سایه حاکمیت احکام اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله) رقم بزند.

ما جوانان و نوجوانان هیئات رزمندگان اسلام در سراسر ایران عزتمند و مقتدر اسلامی، ضمن محکومیت این جنایت ددمنشانه و مذبوحانه اعلام می داریم، با همه وجود و همه توان خویش منتظر اشارة امام مسلمین، نائب الحجه حضرت آیه الله العظمی خامنه ای (ادام اله ظله) هستیم تا با اعزام به آن جبهه حق علیه باطل و هر کجای عالم که فرمان دهند، برای همیشه به فتنۀ استکباری ـ صهیونیستی آل سعود خاتمه داده و به حکم: «مَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنا لِوَلِيِّهِ سُلْطاناً»[2] انتقام هزاران شهید مظلوم این فاجعه هولناک را بگیریم. بی شک این جنایت نیز حلقه ای از حلقه های بهم پیوستة فتنه جهانی کفر حربی بویژه در سوریه، عراق، افغانستان، فلسطین، لبنان، غزه، قطیف، بحرین، پاراچنار، میانمار و … بوده، و به دشمنان قسم خورده اسلام و انسانیت اعلام می داریم زلزله عظیم بیداری اسلامی در جهان، بنیان پوشالی و سست حاکمیت دهها سالۀ توأم با ظلم و جنایت و نسل کشی بی رحمانه و وحشیانۀ شما را بزودی برباد خواهد داد.

آری! ما با تأسی به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) تا محو کامل نظام سلطه از جهان، به مبارزه و مجاهدۀ بی امان بر علیه حاکمیت سیاه کفر و طاغوت زمان ادامه داده و روز به روز مصمم تر و مقاوم تر در این میدان جهاد فی سبیل الله،  لبیک گوی رسول اعظم (صلی الله علیه وآله) خواهیم بود.

نحن الذین بایعوا محمداً       علی الجهاد ما بقینا ابداً

(رجز یاران صدیق پیامبر قبل از جنگ بدر)

[1] .  شما را چه شده كه در راه خدا و [رهايي] مردان و زنان و كودكان مستضعف [ي كه ستمكاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته اند] نمي جنگيد؟ آن مستضعفاني كه همواره مي گويند: پروردگارا! ما را از اين شهري كه اهلش ستمكارند، بيرون ببر و از سوي خود، سرپرستي براي ما بگمار و از جانب خود براي ما ياوري قرار ده. (سوره نساء، آیة 75)

[2] . و هر كس مظلوم [و به ناحق] كشته شود، براي وارثش تسلّطي بر قاتل قرار داده ايم. (سوره اسراء، آیه 33)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *