بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

خانه / مطالب و رویدادها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن دهه مبارک فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند ملت ایران با ماهیت دینی و اسلامی گرامی باد. گرامی باد یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (قدس الله نفسه الزکیه) ، که با قیام خود در راه خدا و با پشتیبانی همه جانبه ملت ایران، اسلام ناب محمدی صلی الله و علیه و اله وسلم را، حیاتی دوباره بخشید. گرامی باد نام و یاد و خاطره همه شهداء و مجاهدان فی سبیل الله، که با ایثار و فداکاری و تحمل رنج ها و سختی ها، انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و از آن محافظت کردند.

انقلاب اسلامی را جز با کلماتی چون، انفجار نور و معجزه قرن … ، نمی توان توصیف کرد. این انقلاب الهی بر پایه ارکان سه گانه اسلام، رهبری دینی و مردم، در یکی از پیچیده ترین مقاطع تاریخ و در فضای نظام دو قطبی حاکم بر جهان، شکل گرفت و به رغم همه تلاشهای قدرتهای شیطانی، در جغرافیای ایران با فرو ریختن نظام فاسد، مستبد و وابسته پهلوی به پیروزی رسید. با پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن سال 1357 ، ایران از مدار نظام سلطه خارج گردید و جمهوری اسلامی با ماهیت مردم سالاری دینی، به عنوان بزرگترین دستاورد این انقلاب در سرزمین ایران استقرار یافت. گفتمان انقلاب اسلامی با مختصاتی چون: توحید محوری، عدالت گستری، استقلال خواهی، عزت طلبی، استکبار ستیزی، مظلوم پناهی و پیشرفت در ابعاد مادی و معنوی با هدف بنای تمدن نوین اسلامی، تمامی قدرتهای شیطانی و در راس آنها آمریکای جهانخوار را، در یک شوک استراتژیک فرو برد.

ترس و نگرانی تمامی قدرتهای طاغوتی و شیطانی از گسترش امواج گفتمان انقلاب اسلامی در میان ملتهای مظلوم و تحت ستم به ویژه در جهان اسلام و برهم خوردن معادلات حاکم بر عرصه بین المللی، آنان را بر آن داشت به رغم رقابت ها و تضادها، برای مقابله با انقلاب اسلامی و نظام مردم سالاری دینی ایران متحد گردند. توطئه ها علیه انقلاب و ملت ایران، یکی پس از دیگری از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب طراحی و اجرایی شد. طرح هایی چون بی ثبات سازی کشور، ترور و بمب گذاری، کودتا، غائله های تجزیه طلبی و جنگ تحمیلی در دهه اول انقلاب، توطئه هایی علیه جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی که در پشت صحنه تمامی آنها، اتحاد و ائتلاف قدرتهای غربی و شرقی و متحدین منطقه ای و عوامل داخلی آنان به وضوح دیده می شود. به رغم همه این توطئه، فشارها و فتنه انگیزی ها ، ملت قهرمان ایران با تکیه بر قدرت ایمان، وحدت کلمه و پشتیبانی از ولایت فقیه، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را حفظ کرد و دشمنان را ناکام ساخت. ادامه دشمنی ها در دهه های دوم، سوم و چهارم انقلاب اسلامی با تمرکز جبهه استکبار بر تهاجم فرهنگی، جنگ نرم، تحریم های اقتصادی و فتنه انگیزی های داخلی، هرگز نتوانست حرکت انقلاب ملت مومن ، ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران را متوقف سازد.

با شکست تمامی سیاست های راهبردی دشمنان در راستای مهار جمهوری اسلامی و متوقف ساخت حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی، اینک ایران اسلامی دست یابی به نفوذ راهبردی در منطقه، به یک قدرت نوظهور در صحنه جهانی تبدیل شده است. پیشرفتهای حیرت انگیز داخلی در عرصه های علوم و فنون جدید، قدرت دفاعی و اقتدار موشکی در سطح بازدارندگی نظامی، قدرت الهام بخش جمهوری اسلامی و پدید آمدن مقاومت و بیداری اسلامی در منطقه، نوید بخش آینده ای بسیار درخشان برای ملت ایران و جهان اسلام است. جنگهای نیابتی نظام سلطه در یک دهه اخیر در منطقه، با هدف تضعیف موقعیت منطقه ای ایران، با شکست کامل مواجه شده، نشانه های فروریختن آمریکا بیش از هر زمان دیگر آشکار شده است. جمهوری اسلامی در مسیر تمدن سازی اسلامی قرار دارد و بسیاری از صاحب نظران و مراکز مطالعات راهبردی جهان به توانایی ها و اقتدار ملت ایران اذعان دارند. در گزارش اخیر پایگاه «امریکن اینترست» ، از ایران به عنوان یک قدرت از هشت قدرت برتر جهان در سال 2017 میلادی نام برده شده است. دست یابی انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی به این موقعیت های برتر به رغم دشمنی های مستمر جبهه استکبار در 37 سال گذشته، حاصل مجاهدتها، مقاومت ها و ایستادگی های مردم و نیروهای انقلابی در مسیر انقلاب اسلامی است.

اکنون دشمنان با عصبانیتی بیش از گذشته، با تمرکز بر جنگ نرم و جنگ اقتصادی، به دنبال پیاده سازی پروژه نفوذ در کشور عزیزمان هستند. در چنین شرایطی تمامی نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی، ضرورت دارد تقویت جبهه انقلاب اسلامی را بر هر کار دیگری با وحدت و همدلی ترجیه داده، پروژه نفوذ استکبار با محوریت آمریکا را ناکام سازند.

صیانت از مکتب حضرت امام (رحمت الله علیه) در برابر آفت تحریف، مقابله با مفاسد مالی و اقتصادی و دیگر انواع فساد، جهاد کبیر و از بین بردن تمامی زمینه های تبعیت از کفار، پیاده سازی اقتصاد مقاومتی برای عبور دادن کشور از رکود اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم، از جمله اموری است که نیروهای انقلابی با تقویت جبهه انقلاب اسلامی، باید مورد توجه قرار داده و حرکت انقلاب به سمت تحقق آرمان ها را، شتاب بخشند.

برای تحقق این امور باید گفتمان انقلابی گری را بر کشور حاکم ساخت. انقلابی گری تنها راه حل مشکلات کشور در تمامی حوزه ها و از جمله در حوزه اقتصاد است. گفتمان انقلابی گری بر کشور حاکم نخواهد شد، مگر از طریق وحدت کلمه نیروهای انقلابی بر محور ولایت، و تلاش برای پاسخ به نیازهای انقلاب و مردم که مطالبه اصلی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی در شرایط کنونی است. دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، فرصت مغتنمی برای تبیین و بسط گفتمان انقلابی گری در کشور، و تقویت عناصر استحکام بخش به جبهه انقلاب اسلامی است. هیات های رزمندگان اسلام در سراسر کشور، همگام با دیگر مجموعه های انقلابی در این دهه به این مهم اهتمام خواهند داشت و همگام با امت حماسه آفرین و ولایتمدار، برای خلق حماسه ای دیگر در روز 22 بهمن، در راهپیمایی این روز شرکت خواهند کرد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *