بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

رمضان ماه بهار قرآن ، ماه میدان مسابقه مومنان ، ماه مجالس مناجات خوانی و جزء خوانی قرآن، ماه فراگیری و به کارگیری فضائل اخلاقی ، ماه خضوع و ماه استغفار، ماه تقوا و خودسازی و در یک کلام ماه رسیدن به مقام قرب الهی است .

بیانیه هیات رزمندگان اسلام به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه ذکر و مناجات و ضیافت الهی بر ملت ایران اسلامی و مومنان شب زنده دار مبارک باد . خداوند متعال را شاکریم که در پرتو الطافش عمرمان را به رمضان دیگری متصل ساخت و توفیق عبادت و بندگی را بار دیگر در سرنوشت مان عطا فرمود . رمضان ماه بهار قرآن ، ماه میدان مسابقه مومنان ، ماه مجالس مناجات خوانی و جزء خوانی قرآن، ماه فراگیری و به کارگیری فضائل اخلاقی ، ماه خضوع و ماه استغفار، ماه تقوا و خودسازی و در یک کلام ماه رسیدن به مقام قرب الهی است . این ماه که شب قدرش بهتر و برتر از هزار ماه است ، ماه تقابل و رویارویی جنود رحمان با جنود شیطان و رفتار های شیطانی است . در سال جاری مردم ما در شرایطی به استقبال ماه پر خیر و برکت رمضان می روند که آمریکای جنایت کار سند شدیدترین تحریم های تاریخ را علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران اعمال کرده است . شیطان بزرگ بر این تصور است که با این فشار های اقتصادی، ایرانیان به زانو در آمده و جمهوری اسلامی تسلیم آمریکا خواهد شد . اما زهی خیال باطل ، ملتی که رمضان دارد و اهل دعا و قرآن بر سر گرفتن در شب های قدر است ، با اتصال به قدرت لایزال الهی جز به پیروزی بر دشمنان خدا به چیزدیگری نمی اندیشد . بدون تردید ماه رمضان ماه معنویت و تولید قدرت برای غلبه بر دشمنان است .

اگر دشمنان با تشدید تحریم ها معیشت مردم را نشانه رفته ، تلاش می کنند عرصه زندگی را بر اقشار ضعیف جامعه تنگ و سخت نمایند بر مومنان است که در این ماهِ مسابقه در انجام کار خیر ، از یکدیگر در کمک به محرومان و اقشار ضعیف پیشی گرفته  و بیش از پیش دشمنان را در رسیدن به اهدافش ناکام سازند . مردم عزیزمان رمضان امسال را در  شرایطی آغاز کرده و به ضیافت الهی می روند که عده ای از هموطنان در مناطق سیل زده کشور ، در شرایط سخت و دشوار قرار دارند . بدون تردید توجه بیش از پیش مومنان روزه دار به سیل زدگان و ارسال کمک های خود به این مناطق از طریق دستگاه های مسئول و دست اندرکار ، رضایت پروردگار و خشنودی خلق خدا را در پی دارد . شایسته است در این ماه ، لحظات را مغتنم شمرده و روح برادری ، صمیمیت و همدردی با نیازمندان جامعه را در خود تقویت کرده ، با کمک به آنان در کنار تلاوت قرآن و مناجات و رعایت تقوا ، زمینه تعالی و حرکت در مسیر کمال و بازگشت به فطرت الهی را برای خویش فراهم سازیم .دست اندرکاران هیات های رزمندگان در سراسر کشور ، همانند سال های گذشته ، تلاش خواهند کرد با برگزاری مراسم های دعا و مناجات ، زمینه ها و مقدمات قرب الهی را برای همگان بیش از پیش فراهم ساخته و در این مسیر برای موفقیت محتاج دعاهای خالصانه مومنان روزه دار شب زنده دار هستند .

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *