بیانیه هیات رزمندگان اسلام در خصوص شهادت محسن خزائی اولین شهید خبرنگار مدافع حرم

خانه / استان ها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام در خصوص شهادت محسن خزائی اولین شهید خبرنگار مدافع حرم

بسم رب الشهداء والصدیقین    رهسپاریم با ولایت تا شهادت

بار دیگر نام  استان سیستان و بلوچستان با پرپر شدن لاله ای به نام محسن خزائی یکی از ذخیره ها وانقلابیون خود که در سنگر رسانه مشغول به خدمت به اسلام و به خصوص اهل بیت(ع) بود مطرح شد . شهیدی که از نسل میرحسینی ها بوده و 4 سال  با شجاعت و دلاوری های شبانه روزی و مثال زدنی باعث انتشار اخبار لحظه به لحظه سربازان اسلام با لشکریان کفرشده بود.محسن خزائی با صدای بلند اسلام خواهی، ظلم ستیزی و وطن دوستی به جای عافیت طلبی در غرب و ذلت پذیری در کنج تحریریه های رسانه های صهیونیستی، جان خویش را در کف نهاد و مرگ با عزت را بر زندگی ذلت بار ترجیح داد.

خزائی و امثال او بیرقی را استوار کرده اند که شقی ترین افراد زمانه در صدد سرنگونی آن بودند. خبرنگاران انقلابی و شهدای این عرصه در حقیقت پرچم زیبای عزت و شرف این حرفه هستند و دشمنان بدانند که این راه بی رهرو نخواهد ماند و ان شاالله تا اعلام خبر ظهور صاحب اصلی این انقلاب نوای آزادی خواهی و کفرستیزی خبرنگاران انقلابی ادامه خواهد یافت.

هیات رزمندگان اسلام استان سیستان وبلوچستان به نمایندگی از خیل عظیم رزمندگان و ایثارگران استان ضمن عرض تسلیت به خانواده شهید محسن خزایی که اولین شهید خبرنگار رسانه ملی بوده، برای بازماندگان آن سعید عزیز از درگاه خداوند یکتا سلامتی و طول عمر مسألت کرده و باردیگر تاکید می نماید که قلم آن شهید برزمین نخواهد ماند و صدایش در ادامه تاریخ خبرنگاری شرافتمندانه، پرطنین تر منعکس خواهد شد.

ان شاالله روح آن شهید والا مقام باشهدای دشت کربلا و بخصوص حضرت زینب (س) محشورگردد.

و من الله التوفیق

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *