بیانیه هیات رزمندگان اسلام در واکنش به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در واکنش به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام در واکنش به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

آمریکا نتوانسته سیاست‌هایی همچون دولت‌سازی، ملت‌سازی و تضمین امنیت صهیونیست‌ها را به انجام رساند و پس از سال‌ها تلاش و هزینه مالی و انسانی امروز با دست خالی و با حسرت به شکست تروریست‌های اجاره‌ای در منطقه می‌نگرد.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در واکنش به تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

بسم‌الله الرحمن الرحیم
بار دیگر رأس استکبار جهانی عقده‌های ناکام خود در برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران را با تروریستی خواندن «پرچمداران عزت مسلمین و سپر حوادث کشور» نشان داد. بدون تردید منشأ ناکامی همه هزینه‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها و سناریوهای امریکا علیه انقلاب اسلامی و منطقه غرب آسیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این عصبانیت قابل درک است. اما تصمیم عریان و خارج از عرف و حقوق بین‌الملل امریکا خود شاخصی از ناتوانی یک ابرقدرت در رسیدن به اهداف است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سه حوزه اساسی امریکا را ناکام گذاشته و تلاش‌های آن برای براندازی را به ناامیدی کشانده‌است؛ اول: جای پای امریکا در خاورمیانه را لرزان و لغزان نموده است. به‌صورتی که امکان سفر رسمی به این منطقه برای مقامات امریکایی وجود ندارد. دوم: با همه توطئه‌های پیچیده سخت و نرم امریکا علیه انقلاب اسلامی مقابله و مبارزه کرده است و سوم اینکه در طول تحریم، چرخ توسعه کشور را در تحرک نگه داشته است و بسیاری از نیازهای کشور را با عبور از گردنه‌های سخت تحریم و کارشکنی برآورده کرده است. ماحصل این تلاش شکست پروژه‌های متعدد امریکا در براندازی نظام اسلامی از یک سو و ناکامی در تسلط بر منطقه خاورمیانه از سوی دیگر است. امریکا نتوانسته سیاست‌هایی همچون دولت‌سازی، ملت‌سازی و تضمین امنیت صهیونیست‌ها را به انجام رساند و پس از سال‌ها تلاش و هزینه مالی و انسانی امروز با دست خالی و با حسرت به شکست تروریست‌های اجاره‌ای در منطقه می‌نگرد. بنابراین می‌توان عصبانیت حلقه شیاطین کاخ سفید را با همه وجود درک کرد. در آن سوی ماجرا اقدام امریکا بحمدالله موجب انسجام ملی و حمایت همه‌ نحله‌های سیاسی و فکری کشور از سپاه شده است و سرمایه اجتماعی این نهاد مقدس و مردمی رو به فزونی نهاده است، زیرا ملت ایران می‌داند این سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که سپر حوادث کشور در همه بلا‌‌ها و پدیده‌‌هاست و امنیت و آرامش خود را مدیون فرزندان معنوی خویش در سپاه می‌داند. هیأت‌های رزمندگان اسلام نیز همانند همه ملت ایران و مسئولان کشور ضمن حمایت از نهاد مقدس و انقلابی سپاه، این اقدام عاجزانه را محکوم و خود را در کنار سپاه حس می‌کند و اطمینان دارد که سخن حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه‌: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» فقط سخنی مربوط به دیروز نیست که برای همه اعصار، از جمله امروز است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از الطاف جلیه الهی است که بر انقلاب اسلامی و ملت ایران ارزانی شد تا در کوران همه حوادث ملجأ و پناهگاه آنان باشد و این پرچمداری را تا ظهور حضرت حجت(عجل الله تعالی فرج الشریف) ادامه دهد. این اقدام سخیف حاکمان امریکا پیوند ملت و سپاه را دوچندان خواهد نمود و انقلاب اسلامی همانند همیشه از دل این تهدید فرصت‌های گرانسنگی را خلق خواهد کرد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

یک دیدگاه

  1. سپاه پاسداران،پاسدار واقعی انقلاب اسلامی وخون شهدا ودین وشرف وعزت ایران وامت اسلام وسپاه حضرت مهدی(عج)در عصرقبل ازظهوراست وانشاالله در هنگام ظهور وپس ازآن نیزخواهد بود که هیچ شرافتی بالاتر از این نمی توان متصور بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *