بیانیه هیات رزمندگان اسلام در واکنش به کشتار وحشیانه مسلمانان به دست دولت میانمار

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام در واکنش به کشتار وحشیانه مسلمانان به دست دولت میانمار

بسم الله الرحمن الرحیم

مَنْ أَصْبَحَ لَا يَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِينَ فَلَيْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا يُنَادِي يَا لَلْمُسْلِمِينَ فَلَمْ يُجِبْهُ فَلَيْسَ بِمُسْلِم‏.

کسی که صبح کند و اهمیتی به امور مسلمانان ندهد از مسلمانان نیست و کسی که صدای شخصی را  بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان را سر دهد ولی پاسخش را ندهد مسلمان نیست.                                                                                                پیامبر اکرم صلی الله علیه واله وسلم

(الكافي، ثقة الاسلام کلینی ج‏ ۲، ص ۱۶۴ ح ۵)

فاجعه انسانی کشتار و شکنجه کودکان و زنان و مردان مسلمان میانمار ، دل هر مسلمان بلکه قلب هر انسان آزاده ای را در سراسر عالم به درد می آورد. اما مثل همیشه سازمان های بین المللی که حقوق بشر را دستمایه فشار آوردن بر کشورهای آزاد و مستقل قرار می دهند، این بار نیز به فرمان اربابان خود سکوت مرگ گرفته اند تا دستان جنایتکار وحشیان مدرن امریکایی را بار دیگر از پس پرده های تزویر و نفاق نشان دهند. کجایند دارندگان صلح نوبل ؟ چرا صدایی از آنان که برای حیوانات خودکشی می کنند در نمی آید ؟ آری اقتضای روشنفکری سفارشی صهیونیستی همین است. ما از مجامع بین المللی که در واقع زیرمجموعه های خائن و مزدور امریکا هستند انتظاری نداریم. درخواست  ما از دولت محترم جمهوری اسلامی است که با توان تمام از همه ی  راه های ممکن استفاده کند و جلوی این جنایت بشری را بگیرد.  قطعا عکس العمل ما در قبال این ظلم فاحش در تاریخ ثبت خواهد شد، همچنان که در پیشگاه الهی پاسخگوی عملکرد خود خواهیم بود. هیأت رزمندگان اسلام وظیفه شرعی و انسانی خود می داند که این اعمال ددمنشانه را به شدت محکوم کند و از تمام نهادهای مسئول و افراد ذی نفوذ پیگیری کامل این ماجرا را تا رفع این جنایات خواهان است و در کنار تمام آزادگان جهان فریاد خود را بر ضد این قساوت آشکار و حمایت و سکوت ناظران بلند می کنیم و از خداوند متعال نابودی این ستمکاران و ظهور منجی و پناه عالمیان و اتصال انقلاب اسلامی ایران را به انقلاب جهانی فرزند غدیر خواستاریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *