بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده

در پی اقدام تروریستی و کوردلانه ترور دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام بیانیه ای را صادر نمود.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی ترور دانشمند شهید محسن فخری زاده

پایگاه اطلاع رسانی هیات: در پی اقدام تروریستی و کوردلانه ترور دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده ستاد مرکزی هیات رزمندگان اسلام بیانیه ای را صادر نموده است. در ادامه متن این بیانیه را خواهید خواند.

کمپین انتقام سخت داغ شد
کمپین انتقام سخت داغ شد

ﺑﺴﻢ رب الشهداء و الصدیقین

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا

 خبر شهادت ناجوانمردانه و مظلومانه دانشمند هسته ای و مجاهد عرصه جهاد علمی و خودکفایی،دکتر محسن فخری زاده؛ توسط عمال استکبار جهانی و رژیم منحوس صهیونیستی غمی سخت و جانکاه است.

شهید والا مقام فخری زاده در سال های دفاع مقدس جان خویش را بدون هیچ چشم داشتی در کسوت پاسداری از کشور و انقلاب اسلامی، در طبق اخلاص گذاشت و در دوران پس از آن نیز با بهره‌گیری از نبوغ و استعداد‌های خود در عرصه علمی و پژوهشی بی وقفه در حال مجاهدت بود که ثمره این تلاش ها رشد و بالندگی ایران اسلامی در حوزه صنعت دفاعی و دیگر حوزه های راهبردی کشور و نیز تربیت شاگردانی چون استاد شهید مجید شهریاری می باشد.

هر چند این ترور وحشیانه اولین خباثت از دشمنان ملت و کشور ایران عزیز و قهرمان مان نیست، لکن چنین اقدامات بزدلانه ای، خلل و خدشه ای در حرکت کشور به سمت پیشرفت و فتح قله‌های افتخار علم و فناوری، دفاعی و هسته ای وارد نخواهد ساخت و نتيجه آن پرورش دانشمندانی چون شهید فخري زاده عزیز در عرصه علم و دانش و مدیریت است و به اذن الهی قله های افتخار را یک به یک فتح خواهند نمود.

هیات رزمندگان اسلام ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای، جامعه علمی کشور، ملت متدین ایران اسلامی و خصوصا خانواده گرانقدر آن شهید، ضمن محکوم دانستن این اقدام تروریستی، از نیروهای نظامی و امنیتی کشور خواستار انتقام و مجازاتی سخت از عناصر مزدور و جنایتکار و کلیه‌ی دست اندرکاران این جنایت ددمنشانه اعم از امران، طراحان و مباشران آن می باشد.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *