بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان

بار دیگر درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون بهترین جوانانش آبیاری شد تا فرهنگ و آرمان شهادت در جامعه اسلامی زنده بماند و سندی بر فرموده امام راحل باشد که فرمود: « خدا می‌داند راه و رسم شهادت کور شدنی نیست.

بیانیه هیات رزمندگان اسلام در پی شهادت پاسداران انقلاب اسلامی در سیستان و بلوچستان

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود. (امام خمینی)
بار دیگر درخت تنومند انقلاب اسلامی با خون بهترین جوانانش آبیاری شد تا فرهنگ و آرمان شهادت در جامعه اسلامی زنده بماند و سندی بر فرموده امام راحل باشد که فرمود: « خدا می‌داند راه و رسم شهادت کور شدنی نیست.»
جنایت صورت گرفته در خاش بدون تردید حلقه‌ای از فشار و جنگ همه جانبه دشمنانی است که 40 سال پشت دروازه‌های ایران اسلامی دست رد بر سینه خود را حس نموده‌اند.
بدون تردید انتخاب زمان این جنایت ناشی از عصبانیتی است که از حضور باشکوه ملت ایران در مراسم چله انقلاب اسلامی به وجود آمده است. رشد حضور مردم خصوصاً در استان سیستان و بلوچستان کام دشمنانی که گرانی‌های اخیر را عامل فاصله مردم و حاکمیت می‌دانستند تلخ کرد و تصمیم گرفتند عقده‌های حقارت خویش را به هرصورت ممکن بروز دهند.
مثلث زر و زور و تزویر امروز از خلیج فارس تا ورشو، از سوریه تا بلوچستان، از بازار تا رسانه و همه میدان‌ها را به جنگ همه‌جانبه با ملت ایران تبدیل کرده است تا شکست محاسبات اشتباهی که به تابستان داغ و جشن پیروزی منافقین در تهران را نوید داده بودند، جبران نماید. شهادت پاسداران حریم امنیت وطن اسلامی سرپوشی بر سیرک شکست خورده‌ای بود که استکبار در پایتخت لهستان تدارک دید که جز عکس یادگاری وزیران بی‌هویت عربی با صهیونیست‌ها دستاورد دیگری نداشت. بدین وسیله از شورای عالی امنیت ملی می‌خواهیم با اتخاذ تدابیر مؤثر و بازدارنده و باز گذاشتن دست نیروهای مسلح اجازه تک تازی عمال سعودی-اماراتی را در حاشیه کشور ندهند و دولت پاکستان را مکلف به مسئولیت‌شناسی و پاسخگویی نمایند. بدون تردید راه این شهیدان توسط دوستان و جوانان مؤمن به انقلاب اسلامی با قدرت ادامه خواهد یافت و خللی در اراده ملی ما وارد نخواهد شد.
در مکتب ما شهادت و پیروزی هر دو پیروزی است و این درس را از مکتب حسین(سلام الله علیه) آموخته‌ایم و به شهادت عادت کرده‌ایم وآن را جزء هویت لاینفک خویش می‌دانیم. اما این بدان معنا نیست که انتقام را به‌عنوان یک حق مسلم نادیده بگیریم.
هیات رزمندگان اسلام ضمن طلب غفران الهی و علو درجات برای شهیدان این حادثه با خانواده محترم آنان اعلام همدردی می‌کند و از مسئولان امنیتی کشور توقع دارد داغ حلاوت این جنایت را بر دل عاملان و آمران آن خصوصاً سردمداران استکبار جهانی بگذارند.
هیات رزمندگان اسلام 27/11/97

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *