بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

خانه / استان ها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

دوازده فروردین هرسال، یادآور بهار انقلاب و نویدبخش تجلی جمهوریت نظام و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی است.

بی تردید رای ۹۸.۲ درصدی به جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸، مهر تثبیتی بر حقانیت و مقبولیت آرمان‌های نظام در اذهان مردم بوده و به یقین تحقق اهداف و آرمانها منجر به معرفی الگوی موفقی از مردم سالاری دینی خواهد شد.

دوازده فروردین هرسال، یادآور بهار انقلاب و نویدبخش تجلی جمهوریت نظام و برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات ایران اسلامی است.

بی تردید رای ۹۸.۲ درصدی به جمهوری اسلامی در سال ۱۳۵۸، مهر تثبیتی بر حقانیت و مقبولیت آرمان‌های نظام در اذهان مردم بوده و به یقین تحقق اهداف و آرمانها منجر به معرفی الگوی موفقی از مردم سالاری دینی خواهد شد.

امروز پس از گذشت ۴ دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، تلاش درجهت حفظ وحدت، انسجام ،اقتدار و موفقیت نظام در عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی ، ضرورتی انکارناپذیر است و حرکت
در مسیر شعار امسال که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده گام موثری در جهت پیشرفت، توسعه و خودکفایی میهن عزیزمان است.
هییت رزمندگان استان خوزستان ضمن تبـریـک ولادت مولای متقیان حضرت علی علیه السلام و گرامیداشت فـرا رسیدن دوازدهم فروردین روز بعثت انقلاب اسلامی؛ امیدوارست تحت رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب با همراهی مردم غیور کشورمان و تـلاش‌های دولت، سـایـر قـوا و کارگزاران نظام، ایران اسلامی سرفرازتر از گذشته مراتب بالندگی را سپری نماید.
هیات رزمندگان استان خوزستان
بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین

هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت یوم‌الله ۱۲ فروردین، بیانیه‌ای صادر کرد.

بنقل روابط عمومی هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول، در بخش‌هایی از این بیانیه آمده است: «۱۲ فروردین یادآور رأی تاریخی و بی‌نظیر ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی و خنثی‌کننده توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم است.

بدون تردید حضور باشکوه مردم ایران اسلامی در همه پرسی ۱۲ فروردین ماه سال ۱۳۵۸ و رأی تاریخی به نظام جمهوری اسلامی، زمینه‌ساز عزت و اقتدار امروز این کشور شده است که به‌عنوان الگویی در میان کشورهای آزادی‌خواه جهان می‌درخشد.

تقارن روز جمهوری اسلامی با ایام اعتکاف و میلاد باسعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی علیه‌السلام و وفات احیاگر عاشورا حضرت زینب سلام الله علیه، بهترین فرصت برای ترویج فرهنگ اهل‌بیت عصمت و طهارت و تبیین شاخص های نظام اسلامی است که باید از این فرصت به خوبی استفاده کرد.

در شرایطی که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۷ سال «حمایت از کالای ایرانی» نامگذاری شده است، به فضل الهی و با استفاده از ظرفیت‌های سرشار و توانمند کشور با رونق تولید داخلی، ایجاد اشتغال و به صحنه آمدن خیل عظیم جوانان غیرتمند و تاریخ‌ساز، توطئه‌های دشمنان خنثی و سال جاری به نقطه بالندگی و درخشندگی نوین ایرانیان تبدیل خواهد شد و در این مسیر تدبیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از کالای ایرانی را سرلوحه برنامه ریزی های خود قرار داده است.

با گذشت ۳۸ سال از عمر پربرکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و علی رغم جنگ نرم دشمن در تضعیف اعتماد آحاد ملت ایران به ویژه نسل جوان آینده ساز کشور با قلب حقایق و واقعیات مسلم تاریخی، بزک کردن دوران پلید و خفت بار پهلوی و سیاه نمایی و تصویر سازی وارونه از پیامدهای جمهوری اسلامی، تبیین دقیق دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی در ابعاد داخلی و بین المللی بایستی از اولویت‌های جدی در عرصه خنثی سازی اهداف و برنامه‌های دشمن تلقی شود.

تردیدی نیست نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمسک به آموزه‌های قرآن ، عترت و به برکت ولایت فقیه ؛ رهبری پارسا، فرزانه و همچنین ملتی فهیم و همیشه در صحنه، راه پرافتخار خود را در پیشرفت و تعالی همه جانبه و کسب دستاوردهای معجزه‌آسا و تاریخ‌ساز در زمینه‌های مختلف ادامه می دهد.

هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول ضمن گرامیداشت این روز تاریخی، اعلام میدارد به حول و قوه الهی همه آحاد مردم و مسئولان ضمن شکرگزاری الهی نسبت به وجود نعمت بزرگ انقلاب اسلامی، با تاسی از منویات حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای(حفظ الله)، حفظ وحدت، تا سپردن این پرچم حریت به دست صاحب بزرگوارش بقیه الله الاعظم(ارواحنا فداه) از مجاهدت و ولایتمداری باز نخواهند ایستاد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *