بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول در خصوص ورود آزادگان عزيز به ميهن اسلامي

خانه / استان ها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول در خصوص ورود آزادگان عزيز به ميهن اسلامي

مدیراجرائی هیا ت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول:

آزادگان ما جهنم اردوگاه های رژیم بعث را به بهشت ایثار، استقامت تبدیل کردند
مدیراجرائی هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول گفت: آزادگان ما جهنم اردوگاه های رژیم بعث را به بهشت ایثار، استقامت، عبادت، فراگیری علم و آموزش قرآن تبدیل کردند.

دزتایمز/سیدعزیزاله پژوهیده ضمن گرامي داشت 26 مرداد سالروز ورود آزادگان عزيز به ميهن اسلامي درگفت گویی افزود: آزادگان انسانهاي مخلص، مقاوم و صبوري هستند كه در سياه چالهاي دشمن با تحمل شكنجه ها ، سختي ها و دشواري ها ، هرگز تسليم ظلم و ستم نشده و با استقامت و مقاومت خويش، از آرمان هاي خود دست نكشيدند و مردانه ايستادند و تا آخرين لحظات از كيان اسلامي و ارزش هاي ديني دفاع كردند .

وی، ايثار و مجاهدت آزادگان عزيز را قابل تقدير دانست و گفت: این غیورمردان پيام آوران آزادگي ، عزت و افتخار بزرگ براي ملت ما هستند.

این مدیراجرائی تصريح كرد: اين ايام فرصت مناسبي است تا همه آحاد جامعه تكريم و سپاسگزاري خود را نسبت به اين عزيزان ادا كنند .

وی افزود: برنامه هاي روز آزادگان بايد مطابق با جايگاه والاي اين عزيزان برگزار گردد و همه دستگاهها در برگزاري شايسته برنامه هاي سالروز ورود آزادگان به ميهن اسلامي، مشاركت فعال داشته و با جديت ورود پيدا كنند.

پژوهیده ، با اشاره به اينكه آزادگان گنجينه هاي ارزشمند نظام هستند اظهارداشت: امروز فرهنگ آزادگي و استقامت بايد به نسل جديد و آينده جامعه انتقال پيدا كند و خاطرات دوران اسارت اين عزيزان بصورت مكتوب در تاريخ انقلاب اسلامي ايران ثبت و درج گردد.

مدیراجرائی هیأت رزمندگان اسلام این شهرستان ، نهادينه كردن فرهنگ مقاومت، استقامت و پايداري، معرفي و شناساندن آزادگان عزيز، تكريم از آنان و خانواده هاي صبورشان، استفاده از ظرفيات هاي جامعه ايثارگري ، انجام برنامه هاي فرهنگي و تبليغي و… در 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي ذکر کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *