بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

خانه / استان ها / بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

بیانیه هیات رزمندگان اسلام شهرستان دزفول به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

بسم الله الرحمن الرحیم
وَمَكَرُوا وَمَكَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ 9 دی روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.
۹دی روز تجلی حماسه بزرگ و میثاق معنادار امت با مقام عظمای ولایت فرا رسیده است.روزی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است و این حرکت مردم اتمام حجت برای همه است.
در ادامه این بیانیه آمده است تاریخ پر فراز و نشیب جمهوری اسلامی ایران، حوادث و وقایع بیشماری را پشت سر گذاشته است، اما جمهوری اسلامی ایران با قامتی استوار و با پیوند ناگسستنی امت و رهبری به حیات پر فروغ خود ادامه داده است.
۹دی روزی که الطاف الهی شامل مردمی انقلابی شد تا از گذرگاهی دیگر ودرآزمونی دشوار دربرابر همه مشکلات و نا داوری های دشمنان به عبور ازگردنه های سخت همتی دوباره گمارند.
هیأت رزمندگان اسلام و عاشقان ثارالله شهرستان دزفول  ضمن گرامی داشت حماسه ی بزرگ ۹ دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) و روز وفاداری ملت همیشه در صحنه با ولایت اعلام می دارد که هوشیاری و بصیرت را همچنان لازم دانسته و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره در پیروی از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای تاکید می کنیم .
و در پایان هیأت رزمندگان اسلام و عاشقان ثارالله شهرستان دزفول : برای حضور پرشور و معنادار در آیین‌های گرامیداشت حماسه ماندگار و الهام ‌بخش ۹ دی، مردم و رزمندگان  ولایت مدار شهرستان دزفول همراه و همگام با ملت شهید‌پرور ایران اسلامی و نیروهای مدافع انقلاب و میهن اسلامی با الهام از حقایق و عبرت‌های تاریخی به ویژه فتنه سال ۸۸ همچنان پرچم بصیرت و ولایتمداری را برافراشته نگه‌ خواهند داشت و تحت منویات ولی امر مسلمین آماده حمایت و پشتیبانی‌های لازم از ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حضور به هنگام و به اندازه در عرصه‌های نیاز انقلاب و کشور و مهیای خلق حماسه‌های تاریخ ساز و افتخار آمیز در مصاف با دشمنان هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *