بیانیه پایانی دومین همایش مداحان برگزیده جوان سراسر کشور 27 و 28 بهمن ماه سال 1394 در مشهد مقدس

خانه / مطالب و رویدادها / ستاد مرکزی / بیانیه پایانی دومین همایش مداحان برگزیده جوان سراسر کشور 27 و 28 بهمن ماه سال 1394 در مشهد مقدس

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه پایانی دومین همایش مداحان برگزیده جوان سراسر کشور 27 و 28 بهمن ماه سال 1394 در مشهد مقدس

با استعانت از درگاه ایزد متعال و تأسی به معارف والای اهل بیت عصمت و طهارت در جوار بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام) ما مداحان و ستایشگران اهل بیت (علیهم السلام) در دومین همایش مداحان برگزیده جوان سراسر کشور مواضع خود را به شرح زیر اعلام می نمائیم :

  1. با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) مبارزه خستگی ناپذیر با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت کار و عوامل وابسته ی آن نظیر داعش را وظیفه خود دانسته و راه شهدای مظلوم مدافع حرم را تا آخرین نفس ادامه خواهیم داد .
  2. بر خلاف خواسته توطئه گران و مروجین شیعه انگلیسی در جهت رعایت و حفظ وحدت مسلمین از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد و همواره سیاست ها و رفتارهای اختلاف انگیز را محکوم می نمائیم .
  3. ما با کشیدن خط بطلان بر نگرش سکولار به هیئات مذهبی با شناخت و بصیرت کامل و با انتخاب لیست اصلح طبق ملاک های مطرح شده مقام معظم رهبری، در انتخابات پرشور 7 اسفند به طور فعال شرکت می نمائیم .
  4. ما مداحان جوان در جهت فراگیری و خواندن مقاتل صحیح و اشعار قوی و پر محتوا، نوحه و شورهای انقلابی و استکبارستیز تلاش و اهتمام بیشتری نسبت به گذشته نموده و راه مداحان شهید و ستایشگران پیش کسوت و پیرغلامان انقلابی را ادامه خواهیم داد.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *