بیانیه پایانی همایش سراسری مدیران هیأت های رزمندگان اسلام

خانه / اختصاصی هیأت / بیانیه پایانی همایش سراسری مدیران هیأت های رزمندگان اسلام

در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از تمام مسئولان ذی ربط خواستار رفع موانع تولید و تلاش بی وقفه برای حل مشکل بیکاری به خصوص برای جوانان می باشیم و آمادگی خود را جهت همکاری با نهادهای مسئول اعلام می داریم.

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه پایانی همایش سراسری مدیران هیأت های رزمندگان اسلام

انقلاب اسلامی هدیه ای آسمانی از جانب پروردگار عالم است که با مجاهدت پرورش یافتگان مکتب سرخ سید الشهداء علیه السلام و با هدایت عالم و عارف بزرگ دوران حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه به ثمر نشست و با وجود مخالفت ها و دشمنی های مستکبران زخم خورده که از تمام ابزارها برای برانداختن این نظام مقدس و الهی استفاده کرده اند ، در پرتو جانفشانی رزمندگان اسلام ، در آستانه ی چهل سالگی خود قرار دارد . انقلاب اسلامی حرکتی مستمر و قطاری پیش رونده است که گرچه گاهی سرعت حرکتش در سربالایی ها کم می شود اما هیچگاه توقف نمی کند و دائماً به سمت قله پیش می رود .

پیاده شدن عده ای قلیل از قطار انقلاب نباید موجب ناامیدی شود چرا که شمار کسانی که هر روز در اثر مشاهده ی این حرکت ، جذب آن می شوند و به این جریان معنوی می پیوندند و می رویند ، خیلی بیش از این ریزش هاست . امروز انقلاب اسلامی مرزها را در نوردیده و رزمندگان انقلابی جوان از ایران و افغانستان و پاکستان برای حفاظت از جبهه ی مقاومت کیلومترها دور از کشور خود ، فدایی راه سرخ حسینی می شوند . جنازه های جوانان پاکی که هر روز در شهرهای مختلف این کشور شهید پرور تشییع می گردد ، نشان از آینده ای درخشان و پرامید وپیروزی نهایی این درخت پربار دارد .

ما مدیران هیئات رزمندگان اسلام در جوار مضجع منور ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا علیه آلاف التحیه والثناء و در ماه مبارک رجب ، بار دیگر پیوند خود را با آرمان های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب محکم کرده و تبعیت همیشگی خود را از فرامین نائب امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ادام الله ظله بیان کرده و اعلام می داریم که :

1-در سال اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال از تمام مسئولان ذی ربط خواستار رفع موانع تولید و تلاش بی وقفه برای حل مشکل بیکاری به خصوص برای جوانان می باشیم و آمادگی خود را جهت همکاری با نهادهای مسئول اعلام می داریم.
2-ما از تمام سازمان ها و نهادهای حکومتی مطالبه می کنیم تا با مبارزه ی جدی با قاچاق های سازمان یافته ، یکی از موانع بزرگ تولید داخلی را برطرف نموده و از بیکاری کارگران و تعطیلی کارگاه ها و کارخانه های کشور جلوگیری کنند .
3-ما مدیران هیئات رزمندگان خود را موظف به استفاده از کالاهای داخلی می دانیم و از تمام مسئولان و مردم عزیز نیز انتظار داریم مصرف کالاهای خارجی که مشابه داخلی دارند را بر خود ممنوع کنند و با این کار اقتصاد کشور را تقویت نمایند .
4-در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها با توجه به اهمیت انتخابات در تقویت پایه های نظام مردم سالار دینی ، ما تمام تلاش خود را در برگزاری پرشور انتخابات بکار گرفته و با توجه به فرمایشات امام خامنه ای ، شاخص های فرد اصلح را برای مردم تبیین خواهیم نمود تا به لطف و عنایت الهی زمینه ی روی کار آمدن دولتی انقلابی و کارآمد که پاسخگوی دغدغه های اصلی مردم باشد فراهم شده و بار دیگر حرکت انقلاب اسلامی به سمت اهداف الهی شتاب گیرد و در این راه از همه ظرفیت های خود خصوصا فضای مجازی بهره خواهیم گرفت.
5-با توجه به فرمایشات امام خامنه ای در لزوم اعتماد به جوانان ، ما مدیران هیئات رزمندگان بر خود لازم می دانیم از جوانان انقلابی کارآمد در مسئولیت های گوناگون حوزه ی فعالیت خود بهره ببریم و با واگذاری کارها به ایشان علاوه بر کادرسازی و تربیت مدیران موفق ، زمینه جذب جوانان بیشتری را فراهم کنیم تا حضور این نیروهای پرنشاط ، خون تازه ای را در رگ های این شجره ی طیبه جاری سازد .

در پایان از خداوند متعال تمنا داریم بر طول عمر و عزت و سلامت رهبر عزیزمان امام خامنه ای بیفزاید و ما و همه ملت شریف ایران ومسلمانان جهان را در انجام وظایف خود موفق بدارد و ظهور موعود آسمانی و امام منتظران را به کمک ما و در زمان ما رقم بزند .

همایش مدیران هیأت های رزمندگان اسلام سراسر کشور

فروردین 96

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *