بیانیه پایانی همایش مدیران هیأت های پیروان عترت سراسر کشور

خانه / مطالب و رویدادها / مقاله و بیانیه / بیانیه پایانی همایش مدیران هیأت های پیروان عترت سراسر کشور

مدیران هیأت های خواهران سراسر کشور ، بی اعتنایی به ترویج فساد سازمانی در بعد اقتصادی و اخلاقی را خارج از شأن نظام می دانیم و برای رونق تولید و اشتغال کشور با تمام توان استفاده از کالای ملی و پرهیز از مصرف گرایی را سرلوحه خود قرار میدهیم

بسم الله الرحمن الرحیم

اراده اله‍ی بر آن تعلق گرفت که انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی رحمت الله علیه ، مهر بطلان بر سه قرن دین ستیزی و معنویت زدایی دنیای غرب باشد .

جهت گیری انقلابی مردم مؤمن ،صف آرایی همه زور گویان عصر حاضر را همچون نبرد احزاب بی ثمر کرده و چهار دهه تهاجم و توطئه و تحریم نظام سلطه جهانی را خنثی نموده است.

 امت ولایتمدار، با توکل بر خدای بزرگ و تکیه به داشته های خود ، تهاجمات سخت و نرم دشمن را دفع کرده ، الهام بَخش بیداری اسلامی در منطقه گردیده و تروریسم تکفیری وحشی را نیمه جان و بی آبروکرده است  .

ما واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام پیروان عترت در ایام مبارک رجب المرجب و در جوار حضرت شمس الشموس علیه السلام ضمن شکرگزاری از نعمت امنیت و عزت ، تمهید مقدمات ظهور را منوط به تحقق منویات امام راحل رحمت الله علیه و امام خامنه ای مد ظله العالی می دانیم ، لذا اعلان می داریم که؛

۱/ ما واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام پیروان عترت باتوجه به آموزه های قرآن و اهل بیت علیهم السلام بر آنیم با اقتدا به حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها،  سبک زندگی اسلامی- ایر انی را در خانواده تبیین و ترویج نموده و این تعالیم نورانی را از خرافه و انحراف و بدعت و دنیا گرایی مصون داریم .

۲/چندین دهه است که سبک زندگی وارداتی، تحقیر تدریجی فرهنگ ملی را بر ما تحمیل کرده و مرداب مصرف گرایی و تجملات را برای جوانان ما بزک نموده است .نیاز مبرم امروز هیأت های خواهران در مواجهه با وادادگی فرهنگی ،ورود مقتدرانه توأم با انسجام تشکیلاتی است وبرای تحقق آن، هماهنگی با مراکز همسو ، جذب نیروی انسانی خلاق و طرح همگانی نذر فرهنگی و صدقه خدماتی  راهگشا می باشد.

۳/ ما تلاشگران ساحت چند وجهی « خانه داری» ، تحقیر این امر مقدس را از جانب غربزدگان غافل ، ناشی از کج فکری  دانسته و شکوفایی جامعه را مرهون صبر ، صفا و تدبیر زنان در حفظ خانواده ، انس خانوادگی ، فرزند آوری و پرورش نسل و در یک کلام « تدبیر امور خانه » می دانیم  .و با در اولویت قرار دادن رسالت خانه داری ،در فعالیت های مختلف  اجتماعی حضور انقلابی و موثر داشته و داریم .

۴/ما زنان زینبی فرزند آوری را مجاهدتی بزرگ دانسته و تنها راه نجات جامعه از بحران کاهش جمعیت را  تأمین زیر ساخت های  مناسب  و اعمال سیاست های تشویقی و نهادینه کردن فرهنگ اسلامی  درامر ازدواج جوانان و  فرزند آوری خانواده ها می دانیم  .

۵/ما زنان این مرز و بوم ، در خواست داریم برای حراست از فرهنگ اسلامی و انقلابی جامعه ، اینترنت ملی تقویت گردد و تهدیدهای فضای مجازی به خانواده ها تبدیل به فرصت بصیرت افزایی و تقواپیشگی  گردد.

۶/ما مدیران هیأت های خواهران سراسر کشور ، بی اعتنایی به ترویج فساد سازمانی در بعد اقتصادی و اخلاقی را خارج از شأن نظام می دانیم  و برای رونق تولید و اشتغال کشور با تمام توان   استفاده از کالای ملی و پرهیز از مصرف گرایی را سرلوحه خود قرار میدهیم .

۷/ما حملات وحشیانه ترور یسم تکفیری  به زنان و کودکان مظلوم و بی پناه سوریه و یمن و نیجریه و ..را به شدت محکوم کرده و آن را سند تزویر سازمان های  به اصطلاح حقوق بشری می دانیم.

۸/ما مدیران هیأت های خواهران سراسر کشور ، معتقدیم فساد مالی  موجود ، واردات بی رویه، ورشکستگی کارخانجات و رکود و بیکاری ،  هرز ثروت ه‍ای ملی ،حاصل مدیریت اشرافی،  ناکارآمد و غیر انقلابی بوده  و راه  ایجاد رونق اقتصادی ، اشتغال جوانان و رفع معضلات زیست محیطی را انتخاب  رئیس جمهوری انقلابی ،ولایتمدار با  مدیریت جهادی می دانیم.

۹/رسالت امروز ما برای حل مشکلات شهری شایسته گزینی است . و در این راستا به افرادی برای شوراهای شهرو روستا رأی می دهیم که واجد ولایتمداری ، انقلابیگری ، کارآمدی ، پاکدستی  و به دور از اشرافیگری و باندبازی باشند  .

از خدای بزرگ در این ایام مبارک تمنا داریم تا با انتخاب اصلح ،توفیق تمهید جامعه منتظر حضرت امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف حاصل ، و گرد راه سربازانش را توتیای چشم کنیم .

ان شاءالله

همایش مدیران واحد خواهران هیأت رزمندگان اسلام  پیروان عترت

فروردین  ۹۶

مشهد مقدس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *