بیان معارف دینی به شکل چهره به چهره موثر است

خانه / استان ها / بیان معارف دینی به شکل چهره به چهره موثر است

نکونام26

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد:معرفی و بیان معارف دینی و اسلامی به جوانان، به صورت چهره به چهره بسیار موثر و اثر گذار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گلپایگانی ،چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری افزود:معارف دینی و اسلامی را باید به صورت گفت وگو و چهره به چهره به جوانان معرفی کرد.

امام جمعه شهرکرد،با اشاره به اجرای طرح تقویت مبانی اعتقادی و شهبه زدایی دینی در شهرکرد افزود:این طرح مورد تایید مقام معظم رهبری قرار گرفته است و این یک افتخار بزرگ برای این طرح علمی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت:این طرح از دوم تا بیست و هشتم مردادماه،هر شب پس از نماز مغرب و عشاء در مهدیه مصلای امام خمینی (ره) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام افزود:طرح تقویت مبانی اعتقادی از طرح های پایه ای و بنیادین معرفتی است، که از دو دهه پیش از شهر سامان آغاز شد ، در شهرستان گلپایگان ادامه یافت و اکنون در مرکز استان چهارمحال و بختیاری پیگیری می شود مورد تایید و توجه خاص مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

وی افزود:در دوره بیست و دوم این طرح، 16نفر از اندیشمندان و شخصیت های مطرح کشور هر شب برای جوانان پیرامون سبک زندگی اسلامی مباحث مختلف و به روز را مطرح کرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری یادآور شد:در این طرح”آیت الله کریمی جهرمی ،آیت الله سید احمد خاتمی ،آیت الله نعیم آبادی،حجج اسلام محسن قرائتی، دکترخسرو پناه، کاظم راشد یزدی،ناصر رفیعی ،حسین دهنوی ، دکتر عابدی ،هادی عباسی،حاج علی اکبری،ربانی گلپایگانی و حسن عرفان”، برای جوانان درباره سبک زندگی اسلامی سخنرانی کردند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تاکید کرد:این طرح در ویژه جوانان ، فرهنگیان و دانشگاهیان برگزار شد و مهدیه مصلای شهرکرد به مدت 28 شب، میزبان جوانان بود.

وی،از تشکیل دبیرخانه دایمی این دوره خبر داد و گفت:اکنون 26جلد کتاب طرح های گذشته این دوره چاپ و منتشر شده است و دو جلد دیگر نیز زیر چاپ قرار دارد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *