بیش از ۸۰ داعشی در صلاح‌الدین و الانبار کشته شدند

خانه / تازه ها / بیش از ۸۰ داعشی در صلاح‌الدین و الانبار کشته شدند

وزارت دفاع عراق: بیش از ۸۰ داعشی در صلاح‌الدین و الانبار کشته شدند 

وزارت دفاع عراق یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که «لشکر 53 تیپ 14 ارتش عراق، 25 نفر از عناصر تروریستی منطقه البوعبیده در الکرمه را از پای درآورد».

در ادامه این بیانیه آمده است: لشکر 24 با حمایت نیروهای مردمی توانست مانع حمله تروریستی به جاده بین اللملی بین تکریت و پایگاه شهید ماجد التمیمی شود و در عملیات ارتش در صلاح الدین تعدادی از عناصر داعش از جمله «ابوحفصه التکریتی» عضو برجسته این گروه تکفیری کشته شدند.

به گزارش السومریه نیوز، وزارت دفاع عراق در ادامه افزود: گردان سوم لشکر 40 تیپ 10 نیز در یک عملیات امنیتی، 30 نفر از عناصر تکفیری را از پای درآورده است و سه خودروی آنها را در منطقه جسر الثرثار و جسر الیابانی منهدم کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: «عراق امروز اسکادرانی جدید از هلیکوپترهای شکارچی شب از روسیه تحویل گرفته است.»

وزارت دفاع عراق روز گذشته نیز از کشته شدن 30 عنصر گروهک تروریستی داعش، انهدام 11 خودروی نظامی و شکست حمله گسترده این گروهک به جنوب الانبار خبر داده بود.

وزارت دفاع عراق در بیانیه‌ای که پایگاه “السومریه نیوز” آن را منتشر کرد، یاد آور شد که واحدهایی از تیپ هشت ارتش این کشور توانستند ضمن ناکام گذاشتن یک حمله گسترده تروریست های داعش در منطقه الفلاحات در الانبار، 16 تروریست از جمله دو تک تیر انداز و 3 عامل انتحاری را به هلاکت برسانند و 7 خودروی نظامی آنها را منهدم کنند.

این بیانیه افزود: دلاوران لشکر 39 پیاده نظام ارتش عراق نیز، توانستند 17 تروریست از جمله دو تک تیر انداز و 4 عامل انتحاری را در منطقه ای دیگر در الانبار به هلاکت برسانند و 4 نفربر و یک خودروی زرهی بمب گذاری شده تروریست های داعش را منهدم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *