بیمه و درمان | موسسه خیریه سیدالکریم علیه السلام

خانه / مطالب و رویدادها / بیمه و درمان | موسسه خیریه سیدالکریم علیه السلام

بیمه و درمان | موسسه خیریه سیدالکریم علیه السلام

خیریه ی سید الکریم (علیه السلام) در زیر سایه حضرت عبدالعظیم حسنی (علیه السلام) و با عنایت خداوند سبحان در جهت برآورد نیازهای درمانی مددجو جویان تمهیداتی را اندیشیده و واحد درمان را راه اندازی نموده است. این واحد با همکاری و حمایت برخی پزشکان و واحد های درمانی در جهت کاهش هزینه های درمانی مددجویان تشکیل شده است. مددجویان با در دست داشتن معرفی نامه ی واحد درمان خیریه ی سید الکریم (علیه السلام) می توانند از امکانات درمانی به صورت رایگان و یا با تخفیف ویژه استفاده نمایند و این امر با عنایت و همکاری برخی پزشکان دلسوز و واحد های درمانی خیر و کمک های نقدی حامیان و نیز تلاش بسیار و پیگیری های واحد وام خیریه میسر شده است.

  

در چندین سال متمادی این واحد هزینه بیمه خدمات درمانی مددجویان را متقبل می شد. بدین صورت که مددجو با مراجعه به دفاتر بیمه خود و فرزندانش را بیمه می کرد و فیش واریزی را به مسئول مربوطه تحویل و سپس هزینه بیمه را دریافت می کرد. اکثر مددجویان از طریق این موسسه تحت پوشش بیمه خدمات درمانی قرار گرفته اند.
در این واحد مددجویان با اطلاع دادن از بیماری ها ی خود و مشاهده مدارک بیماری توسط مسئول مربوطه تایید و به پزشک متخصص معرفی می گردد. پس از تشخیص پزشک درمان صورت می گیرد و یا در صورت نیاز به عمل جراحی به بیمارستان معرفی و تحت عمل قرار می گیرند.
لازم به ذکر است که تمام هزینه های درمان و عمل جراحی توسط پزشکان خیر و نیکوکار بصورت رایگان صورت می پذیرد.
علاوه بر موارد مذکور اهم فعالیت های این واحد در حال حاضر شامل بخش های ذیل می باشد:

داندانپزشکی

در بخش داندانپزشکی ،مددجویان با معرفی نامه از طرف موسسه دارند معرفی و درصد زیادی از هزینه درمان را دکتر خیر متقبل می شود که این کار در چند مرحله صورت می گیرد.

رادیولوژی و سونوگرافی

رادیولوژی و سونوگرافی یکی دیگر از بخش های درمان است که با مراجعه مددجویان به این مرکز همکاری لازم در همان زمینه بصورت رایگان انجام می شود. این مرکز از تمامی قسمت های بدن رادیولوژی و سونوگرافی توسط دکتران مجرب انجام میگیرد.

مامایی

بخش مامایی با همکاری پزشک مربوط مددجویان بصورت رایگان ویزیت ودر صورت نیاز به عمل جراحی به بیمارستان معرفی و تحت عمل جراحی قرار می گیرند .
به لطف خداوند تاکنون تعداد زیادی از مددجویان با همکاری پزشکان خیر و خیرخواه تحت پوشش بیمه درمانی ، ویزیت متخصصان و همچنین عمل جراحی قرار گرفته اند و با صحت و سلامت کامل به آغوش خانواده بازگشته اند.
واحد بیمه و درمان موسسه خیریه سیدالکریم (علیه السلام) دست یاری و همکاری شما پزشکان و خیرین گرانقدر را به گرمی
می فشارد.

امید واریم با حمایت و همکاری شما عزیزان بتوانیم بخشی از آلام و دردهای زنان سرپرست خانوار و فرزندان آنان را کاهش و تسکین دهیم.

 

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *