بی بصیرت ها فریب خورده و در جبهه باطل قرار می گیرند

خانه / استان ها / بی بصیرت ها فریب خورده و در جبهه باطل قرار می گیرند

سردارفرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، ایستادگی در برابر ظلم و استکبار و در رأس آنها آمریکا را یکی از درس های عاشورا برشمرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛  کارگاه آموزشی یک روزه شورای حوزه و پایگاه های مقاومت شهرستان شهرکرد، سامان و اردل در ستاد سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام برگزار شد.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری در افتتاحیه این کارگاه آموزی یک روزه، با تسلیت ایام سوگواری شهادت سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، گفت:‌فرهنگ های مختلف، نماهای متفاوت دارند، بعنوان مثال؛ قابیل با کوله باری از دنائت، حسد، کینه، فزون خواهی، عدم تسلیم در برابر حق و همه رذالت ها نماد و سمبل برادرکشی است.

سردار رضا محمدسلیمانی، افزود: هابیل نیز نماد و جهت حرکت و پشتوانه ای از خلوص، ایمان، عشق، تقوا ، بندگی و عبودیت است.

وی، ادامه داد: این دو مسیر همواره بوده و در برابر هم قرار داشته اند. زمانی فرعون در برابر موسی علیه السلام، نمرود در برابر ابراهیم علیه السلام، معاویه در برابر علی علیه السلام و در ادامه نیز یزید در برابر امام حسین علیه السلام قرار گرفته اند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، خاطرنشان ساخت: یزدید مصداق فساد، فسق و فجور بود که در برابر کوه ایمان یعنی حضرت امام حسین علیه السلام ایستاد و همینگونه تاریخ ادامه داشته تا اینکه دیدیم حضرت امام خمینی(ره) که قیام کرد، تمام دنیای استکبار در برابر ایشان و انقلاب اسلامی ایستادند.

سردار محمدسلیمانی، تصریح کرد: اکنون نیز جبهه باطل در برابر جبهه حق به رهبری نایب امام قرار گرفته است؛ اما هیچگاه جبهه حق در برابر باطل سر فرود نیاورده و اگر اینگونه بود، ائمه معصومین علیهم السلام ما شهید نمی شدند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، گفت: اگر کسی بخواهد سراغ خیمه حسینی برود، باید اردوگاه اصحاب خمینی و خامنه ای را نشان بگیرد و جزء این باشد در صف قابیلیان قرار دارند.

وی، تأکید کرد: تمام حکومت های قبل از انقلاب اسلامی به یک سؤال که امام حسین علیه السلام چگونه شهید شد، پاسخ می دادند؛‌اما هیچکدام نمی گفتند، چرا امام حسین علیه السلام شهید شد؟

سردار محمدسلیمانی، افزود: انقلاب اسلامی ایران که پیروز شد به این سؤال پاسخ داد،‌که چرا امام حسین علیه السلام شهید شد و باید چگونگی شهادت این امام همام ما را به چرایی شهادت برساند تا فلسفه قیام را درک کنیم.

وی، درک فلسفه قیام را عاملی برای ایستادگی بیشتر در برابر ظلم و جبهه استکبار به ویژه آمریکا دانست که در رأس این جبهه باطل قرار دارد و به قول مقام معظم رهبری ابلیس زمان است.

دبیر ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: عنصر قیام امام حسین علیه السلام احیای فریضتین امربه معروف و نهی ار منکر بود و جوانان ما باید به چرایی شهادت این امام عزیز برسند تا شور و حماسه حسینی پیدا کنند.

وی، درسهایی از عاشورا را به تأسی از بیانات مقام معظم رهبری بیان کرد و گفت: فداکاری برای حفظ دین، زمان شناسی، مکان شناسی، دشمن شناسی، وحدت، ایثار و گذشت از همه هستی در راه دین، اعتقاد به اینکه همه توانمندی های دشمن در برابر حق ضعیف است و بصیرت از درس های مهم عاشوراست.

سردار محمدسلیمانی، با بیان اینکه بصیرت بیش از هر عامل دیگری در ماجرای دفاع از دین تأثیر دارد، تأکید کرد: بی بصیرت ها فریب خورده و در جبهه باطل قرار می گیرند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در ادامه به رسالت های بسیجیان در تحقق اهداف والای انقلاب و ترویج ارزش های اسلامی اشاره کرد و گفت: ولایتمداری محض، استکبار ستیزی، ترویج سبک زندگی اسلامی، فرهنگ سازی ازدواج آسان و اسلامی در جامعه، هوشیاری در برابر فتنه ها و از همه مهم تر اهمیت به نماز و اقامه نماز جماعت در صدر برنامه های بسیج قرار دارد.

وی، با اشاره به تلاش فتنه گران برای بازگشت به صحنه و ضرورت هوشیاری بسیجیان در راستای خنثی سازی توطئه های دشمنان انقلاب، گفت: برخی دشمنان فتنه گر که از در بیرون رفته اند، تلاش می کنند تا از پنجره وارد شوند.

این مقام مسئول، منزوی کردن رسانه های بیگانه و اقناع افراد برای استفاده نکردن از گیرنده های ماهواره را از دیگر برنامه های بسیج دانست و ضمن اعلام رضایت از برنامه های بسیجی در این راستا به استقبال خوب مردم از طرح کنار گذاشتن ماهواره و استفاده از گیرنده های دیجیتال و مشاهده برنامه های صدا و سیمای جمهوری اسلامی خبر داد.

وی، در ادامه با تأکید بر توجه بسیجیان به بحث نظم و انضباط در امور،‌جذب نیروی بسیج دهها میلیونی و اهتمام به مسئله تذکر لسانی همگانی را یادآور شد و کمک به محرومیت زدایی و برنامه های مردم یاری و مردم داری را از دیگر برنامه های مهم بسیج در خدمت رسانی به آحاد جامعه برشمرد.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *