تاکید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور بر هوشیاری مردم و مسئولان

خانه / استان ها / تاکید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور بر هوشیاری مردم و مسئولان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور بر هوشیاری مردم و مسئولان در این برهه زمانی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام کشور در سفر به شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به فرمان آتش به اختیار، رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) افزود:فرمان آتش به اختیار رهبر معظم انقلاب یک امرکاملا درست وحکیمانه و منظور این است که درچارچوب قوانین کشور وارزش‌های انقلاب، حرکت کنیم وبرای حل مسائل روی زمین مانده، اقدام و نیروهای انقلابی و فرهنگی عهده دار پر کردن خلاءهای فرهنگی شوند.

تاکید دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام کشور بر هوشیاری مردم و مسئولان سرلشکر رضایی در ادامه با اشاره به اقدامات خصمانه کشورهای عربی به سرکردگی عربستان علیه قطر گفت: توصیه جمهوری اسلامی ایران به کشورهای منطقه این است که با گفتگو و مذاکره مسائل را حل کرده، چون با محاصره، تجاوز،ایجادجنگ یا تنش نمی‌توان کاری کرد،هیچ کسی از ایجاد جنگ،تحریم و محاصره سود نبرده و نخواهد برد.

 دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام سپس در جمع مردم با بیان اینکه رفع مشکلات بیکاری و اشتغال با دولت است، گفت: ما در مجمع تشخیص مشاور رهبریم وسیاست ها را به دستور مقام معظم رهبری تنظیم و به مجلس ،دولت و قوه قضاییه ابلاغ می‌کنیم که آنها این سیاست ها را اجرا، برنامه ریزی و تبدیل به کار و فعالیت کنند.

 سرلشکر محسن رضایی افزود: قوا باید در چارچوب نظرات رهبری معظم انقلاب حرکت کنند و با سیاست مقام معظم رهبری کشور را اداره کنند. وی با بیان اینکه اشتغال و تولید ملی از وظایف دولت است، افزود: وقتی مردم به ما مراجعه می کنند و مشکلات خود را بیان می کنند ما وظیفه داریم که بعنوان صدای مردم این خواسته ها را طرح کنیم.

دکتر رضایی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری 40 میلیون نفر در انتخابات شرکت کردند و باعث افزایش اعتبار ملت ایران در جهان شد،گفت: عده ای تصمیم گرفتند که شیرینی این انتخابات را در کام ملت ایران تلخ کنند و با یک نقشه حساب شده خواستند مجلس را بمباران کنند، نمایندگان مجلس را گروگان بگیرند، به حرم امام (ره) حمله کنند و ضریح امام (ره) را بمب گذاری کنند و بعد به دنیا بگویند که بدون دلیل به ایران احترام می گذارید و امنیت ایران را زیر سوال ببرند.

 وی بااشاره به اینکه درظاهر اقدامات تروریستی تهران خیلی حساب شده بود،گفت:پنجه پر قدرت پاسداران انقلاب اسلامی ایران دشمن را در تحقق اهدافش ناکام گذاشت.

دکتر رضایی افزود: دشمنان قصد ضعیف کردن امنیت و مردم سالاری دینی ایران را داشتند،که جواب دندان شکنی به آنها داده شد. دکتر رضایی گفت:دشمنان درصدد هستند با جنجال های سیاسی در داخل، کشور را دچار بلوای سیاسی کنندو ایران را تحت الشعاع قرار دهند.

وی تاکید کرد: در راهپیمایی روز قدس اتفاقی افتاد که نباید می افتاد، همه از اصولگرا، اصلاح طلب و غیره معتقدند که رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است و همه نیروهای انقلاب، باید بیشتر مواظب امنیت جامعه باشندو کاری نکنید که آدم های پرمدعا و پوچ با سوءاستفاده در کشور جنجال درست کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر این نکته که دشمنان می‌خواهند اقتدار و عظمت و آرامش و امنیت در کشور بهم بخورد، افزود: ما امروز نیاز به آرامش و هوشیاری داریم، دولت جدید باید زودتر شکل بگیرد و به وعده هایی که داده عمل کند چرا که آرامش باید برقرار باشد.

سرلشکر رضایی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند در ایستگاه اقتصاد انقلاب را نگه دارند و متوقف کنند، گفت: باید در 4 سال آینده مساله اشتغال و تولید حل شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: دولتمردان باید ظرفیت، تحمل پذیری و صبر خود را بالا ببرند، ما نیاز به صبر و تحمل داریم رسانه ها مخصوصا رسانه های مجازی خیلی مهم هستند.

سرلشکر رضایی از مردم خواست تا به زندگی جدید اقتصادی فکر کنند،چراکه امروزه مشاغل قدیم جوابگو نیست و ادارات هم ظرفیت محدودی برای پذیرش نیرو دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *