تاکید سید حسن نصرالله بر لزوم مشارکت لبنانی‌ها در محافل عاشورایی

خانه / مطالب و رویدادها / تاکید سید حسن نصرالله بر لزوم مشارکت لبنانی‌ها در محافل عاشورایی
تاکید سید حسن نصرالله بر لزوم مشارکت لبنانی‌ها در محافل عاشورایی
nasrolah

دبیرکل حزب‌الله لبنان در نخستین شب محرم الحرام سخنرانی و بر لزوم مشارکت لبنانی‌ها در محافل عاشورایی در ماه محرم تاکید کرد.

سید حسن نصرالله در اولین شب محرم الحرام سخنرانی کرد. دبیر کل حزب‌الله در در مجتمع سید الشهدا(ع) در منطقه الرویس در ضاحیه جنوبی بیروت سخنرانی خود را انجام داد.

وی در اولین شب ماه محرم طی سخنانی اعلام کرد که در محافل عاشورایی نام خداوند ذکر و بر رسول خدا صلوات فرستاده و به ارزش‌های والای اسلام و مسایل امت پرداخته می‌شود.

سید حسن نصرالله در ادامه سخنرانی خود ضمن تاکید بر اهمیت مشارکت مستقیم لبنانی‌ها در محافل و مراسم عاشورایی اعلام کرد که مشارکت غیر مستقیم از طریق شبکه‌های تلویزیونی کافی نیست زیرا این مسئله حق مطلب را ادا نمی‌کند.

وی همچنین به موضوع امنیتی اشاره کرد و گفت: سال گذشته نوعی تهدیدات امنیتی در مراسم عاشورایی وجود داشت و امسال نیز این تهدیدات وجود دارد و نمی‌توان حقیقت را به مردم نگفت.

نصرالله تصریح کرد: همکاری و فراهم کردن زمینه موفقیت تدابیر امنیتی ارتش و مسئولان وظیفه همگان است.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: سفر به کربلا و زیارت امام حسین از نزدیک در این شب‌ها (ع) اجر زیادی نزد خداوند دارد.

سید حسن نصرالله تاکید کرد: آنچه در شمال لبنان به‌ویژه طرابلس رخ می‌دهد در راستای آن چیزی است که در منطقه رخ می‌دهد و فتنه‌ای خطرناک است.

برخی گروه های تکفیری تهدیدات خود را برای هدف قرار دادن مجالس امام حسین(ع) آغاز کرده‌اند ولی باید بدانند که این تهدیدات تأثیری ندارد و هیچ خطری میان ما و امام حسین(ع) فاصله‌ای ایجاد نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *