تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر سخنرانی حجت الاسلام رفیعی

آوای معرفت | تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر – حجت الاسلام رفیعی

خانه / پیشنهاد ویژه / آوای معرفت | تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر – حجت الاسلام رفیعی

در این مطلب به صوت سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی  پیرامون تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر  گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید.

تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر سخنرانی حجت الاسلام رفیعی

دانلود صوت سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رفیعی پیرامون تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر از پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام.

قسمتی از متن سخنرانی : 

در روایات اهل بیت علیهم السلام وارد شده است که قبل از ظهور امام زمان عجل الله تعالی فرج الشریف یک دوران حیرت یک دوران سردرگمی برای مومنین به وجود خواهد آمد . که دوران تهیر نام دارد. این در روایات از امام باقر علیه السلام قبل از آن از وجود پیامبر اکرم در روایت وارد شده است … دوران حیرت ، دوران سردرگمی دورانی که شیطان با تمام قوا به باور ها و اعتقادات مردم، به اخلاقیات و ارزش های مردم حمله می کند تا آنها را دچار سقوط کند . در روایات تمام تیر های شیطان به سمت خانواده ها است . جایی که تربیت از انجا شروع می شود ، خانواده اگر سقوط کند سرباز دیگر برای ولی خدا تربیت نمی شود .

تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر
تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر

در ادامه شما همراهان گرامی سایت هیات همراه با آوای معرفت هیات رزمندگان اسلام می توانید به صوت سخنرانی حجت الاسلام دکتر رفیعی  پیرامون تبلیغ دین و مهدویت در خطبه غدیر  گوش فرا دهید و آن را دانلود نمائید. پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام صوت های سخنرانی سخنرانان مطرح کشوری را برای شما همراهان در سایت هیات جمع آوری نموده است.

جهت دانلود، شنیدن صوت ها یا مشاهده سایر سخنرانی ها و 

کلیپ های اختصاصی هیات می توانید، به

بخش صوت یا فیلم مراجعه نمایید.

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *