تجلیل از خادمین دعای ندبه باباحیدر +تصویر

خانه / استان ها / تجلیل از خادمین دعای ندبه باباحیدر +تصویر

مراسم تجلیل ازمتولیان و خادمین مراسم دعای پرفیض ندبه پخش سراسری 18تیرماه1400باباحیدر برگزارشد.

مراسم تجلیل ازمتولیان و خادمین مراسم دعای پرفیض ندبه پخش سراسری 18تیرماه1400باباحیدر برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ جلسه تجلیل از مسئولین ادارات،نهادهای انقلابی،بسیجیان،خادمین برادر وخواهر که دربرگزاری باشکوه مراسم پرفیض دعای ندبه پخش سراسری حضور فعال داشتند برگزارشد.

 دراین مراسم حجت الاسلام علی مدد مالکی امام جمعه باباحیدر طی سخنانی به حضار خیرمقدم گفت و از تلاش ازرشمند برادران و خواهران و مسئولان استان ، شهرستان و محلی در برگزاری هرچه با شکوه مراسم پرفیض دعای ندبه و پخش هنرمندانه از رسانه ملی تقدیر و تجلیل کرد.

امام جمعه باباحیدر به برکات انتظار فرج امام زمان ارواحنافداه اشاره کرد و افزود: روايات بسیار زیادی برای فضیلت انتظار بیان شده است، پيامبر اعظم صلّى‏اللَّه‏عليه‏وآله وسلم،فرمودند:”برترين عبادت‏ها انتظار فرج است” و فرمودند” برترين جهاد امت من انتظار فرج است”. همچنین مرحوم مجلسى در كتاب بحارالانوار از اميرالمؤمنين، حضرت علی عليه‏السّلام نقل مى‏كند كه آن حضرت فرمودند:”منتظر فرج باشيد و از رحمت خداوند نااميد نشويد”.

حجت الاسلام مالکی مجبت و مودت را از ویژگی های منتظران ظهور عنوان کردو گفت:بدون تردید عشق و محبت به منجی عالم بشریت امام زمان علیه السلام و رهروی حقیقی راه ائمه اطهار علیهم السلام، زمینه ساز عشق و علاقه به خداوند متعال است و رسیدن به قله کمال معنویت و قرب الهی بدون دوستی اولیاء الهی و اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام امکان پذیرنیست.

فرمانده سپاه ناحیه فارسان نیزطی سخنانی از همکاری صمیمانه مسئولان و تلاش شبانه روزی بسیجیان و خادمین در برگزاری این مراسم معنوی تقدیر کرد و گزارشی را از روند اجرای کار برگزاری مراسم پر فیض دعای ندبه و پخش زنده از شبکه سراسری یک سیما و از شبکه استانی جهانبین یبان داشت.

سرهنگ پاسدارسیدهادی صالحی گفت: عشق و ارادت به ساحت مقدس قطب دایره امکان حضرت بقیت الله الاعظم ارواحنافداه اتحاد،حضور پرشور و منسجم خیل مردم، رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری، همچنین همدلی،تلاش مخلصانه و شبانه روزی مسئولان و عوامل اجرای در برگزاری این مراسم باشکوه، جلوه هایی را خلق کرد که برای استان چهارمحال وبختیاری، شهرستان فارسان و شهرباباحیدر به عنوان افتخاری بزرگ ثبت خواهد شد.

درادامه مدیر اجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال وبختیاری هم گفت: باپیگیری های انجام شده از تهران و تشکیل جلسات هماهنگی در شهرستان فارسان و باباحیدر، به فضل خداوندسبحان مراسم معنوی دعای ندبه جمعه هجدهم تیرماه باحضور پرشورخیل مردم، خانواده معظم شهدا، مسئولان استان، شهرستان و محلی، علما و روحانیون به بهترین شکل ممکن درفضای باز آستان مقدس امامزاده سیدمیراحمد علیه السلام باباحیدر،با رعایت اصول بهداشتی و فاصله گذاری برگزار شد.

حمیدرضاتوسلی، انتخاب محل برگزاری مراسم،نظم، هماهنگی، حضور پرشور مسئولان، روحانیون و آحاد مردم، سیستم صوتی، رعایت اصول بهداشتی، فضاسازی تبلیغی واقدام هنرمندانه عوامل صداوسیمای استان درفیلمبرداری برای پخش زنده مراسم از شبکه اول سیما و شبکه استانی جهانبین … از جمله ویژگی های مراسم پرفیض دعای ندبه شهر باباحیدر بود.

وی با تقدیر از مسئولان، همه ی برادران و خواهرانی که تلاش کردند این مراسم معنوی در این شهر برگزار شود و در اجرای مطلوب مراسم فداکاری کردند، گفت: به برکت برگزاری این مراسم معنوی، اقدامات ارزشمند و خدمات فراوانی در رفع مشکلات امامزاده ازجمله: تأمین برق سه فاز و روشنایی مسیر و آستان مقدس، اصلاح راه و پارکینگ، فضاسازی تبلیغی و محیطی، رنگ آمیزی گنبد … انجام شد.

 تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و ضیافت ناهار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: سید احمد میراحمدی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *