تجلیل از فعالان تولیدی حجاب و عفاف در شهرکرد+ تصویر

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / تجلیل از فعالان تولیدی حجاب و عفاف در شهرکرد+ تصویر

با حضور جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از فعالان کارگاه تولیدی کوثر در شهرکرد تجلیل شد.

با حضور جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از فعالان کارگاه تولیدی کوثر در شهرکرد تجلیل شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با هفته عفاف و حجاب، جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام در بازدید از کارگاه تولیدی کوثر گفت: یکی از برنامه های محوری سپاه قمربنی هاشم علیه السلام به مناسبت هفته عفاف و حجاب، تجلیل از فعالان محصولات عفاف و حجاب است.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی ضمن خداقوت به خواهران جهادگر که در تولید کوثر فعالیت می کنند، اظهار کرد: قطعاً این کارگاه ها می توانند در بحث جهش تولید که امسال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده، بسیار کارساز باشند.

وی ادامه داد: کارگاه های تولیدی پوشاک حجاب و عفاف به ترویج این فرهنگ در جامعه کمک شایانی می کنند.

جانشین فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به ضرورت ورود به بحث مطالبه گری از متولیان امور عفاف و حجاب و مسایل فرهنگی جامعه، گفت: پشتیبانی و حمایت از کارگاه های تولیدی عفاف و حجاب در تحکیم بنیان خانواده خیلی می تواند مؤثر باشد و کارهای ارزشمندی را خواهران فعال در این مجموعه پیرامون تولید چادر اسلامی انجام داده اند که ضمن خداقوت برایشان آرزوی موفقیت می کنیم.

وی، در پایان گفت: ان شاءالله امیدوار هستیم در سطح استان با حمایت مسئولین شاهد توسعه این کارگاه ها باشیم و بتوانیم در جهت مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن گامی برداریم.

خانم ایمانی مسئول کارگاه تولیدی کوثر و معاون پیروان عترت هیئت رزمندگان اسلام استان نیز در حاشیه این بازدید گفت: حدود 6سال است که در راستای تولیدات حجاب فعالیت می کنیم و بیشتر محصولاتمان چادر، مقنعه، روسری و ساق می باشد.

گفتنی است؛ چادرهای این کارگاه تولیدی از پارچه ساخت کارخانه حجاب شهرکرد تهیه و پس از برش و دوخت به مصرف کنندگان عرضه می شود.

در این بازدید که مسئول بسیج اصناف سپاه قمربنی هاشم علیه السلام، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان چهارمحال و بختیاری و مسئول بازرسی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام  نیز حضور داشتند با اهدای لوح و هدیه از فعالان کارگاه تولیدی کوثر شهرکرد تجلیل شد.

این مراسم را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: هادی یزدانی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *