تجلیل نماینده ولی فقیه در پهباد کشور از خبرنگار هیات رزمندگان خورموج

خانه / استان ها / تجلیل نماینده ولی فقیه در پهباد کشور از خبرنگار هیات رزمندگان خورموج

نماینده ولی فقیه در فرماندهی پهباد نیروی هوا فضای سپاه کشور روز گذشته با حضور در منزل عبدالرسول قاسمی عکاس و فیلم ساز شهرستان دشتی از وی تجلیل نمود.

در این آیین نماینده ولی فقیه در فرماندهی پهباد نیروی هوا فضای سپاه کشور گفت: عزت و اقتدار اسلامی مرهون سخت کوشی و مجاهدت رادمردانی است که در راه دفاع از آرمانها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و احیای فرهنگ جهاد و شهادت ایثار و جان فشانی می کنند.

حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی افزود: اگر امروز افتخار آفرینی و حماسه ی دلیر مردان و زنان و لحظه لحظه ی دفاع مقدس را می توان مشاهده کرد و به نسل آینده منتقل کرد، همه ی اینها در نتیجه تلاش هنرمندان است.

وی اضافه کرد: بر خود لازم می دانم از همت و مساعی شایسته هنرمند عبدالرسول قاسمی در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و پایداری با مجموعه مستند سازی نیروی هوا فضای سپاه تقدیر و تشکر کنم

فیلم ساز خورموجی نیز گفت: از عنایت و توجه حجت الاسلام ایمانی و جناب بابایی معاون هوافضا و مسئولین نیروی هوافضای استان تشکر می کنم.

عبدالرسول قاسمی ادامه داد: در سالیانی که در زادگاهم روستای درازی بودم و هم زمان با جنگ بود با تعدادی از شهدا هم مدرسه و دوست بودم و از آنها نامه و عکسهایی به یادگار دارم که به عنوان یک سند پرافتخار و بابرکت حفظشان می کنم

وی تصریح کرد: خودم را تا همیشه مدیون شهدا و ایثارگران می دانم و به عنوان یک هنرمند خود را مکلف می دانم که در حفظ آرمانهای شهدا قدمی بردارم.

 

IMG_3103

IMG_3105

IMG_3106

IMG_3107

IMG_3108

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *