تجمع حجاب و عفاف با شعار مطالبه از صدا و سيما

خانه / پیروان عترت / تجمع حجاب و عفاف با شعار مطالبه از صدا و سيما

تجمع حجاب و عفاف روز شنبه 21/04/1393 مصادف با روز ملي حجاب و عفاف ساعت 17/30 مقابل صدا و سيما برگزار مي شود.

حجت‌الاسلام محمد گنجي، عضو ارشد كارگروه حجاب و عفاف در گفتگو با خبرگزاري حوزه در تهران ضمن تأييد گرفتن مجوز رسمي از سوي مراجع ذيربط به شماره 21851/21 در تاريخ 21/04/1393 گفت: تجمع حجاب و عفاف روز شنبه 21/04/1393 مصادف با روز ملي حجاب و عفاف ساعت 17/30 مقابل صدا و سيما برگزار مي شود.

وي افزود: مكان اصلي اين تجمع مردمي در خيابان ولي عصر (عج)، درب اصلي پارك ملت، جنب صدا و سيما (جام و جم) است.

عضو ارشد كارگروه حجاب و عفاف در ادامه از مردم متدین تهران دعوت نمود با حضور خود در اين مراسم، عزم و همت جدي خود را براي احياي وضعيت آشفته حجاب و عفاف در جامعه نشان دهند.

وي همچنين كم توجهي برخي نهادها و مسئولان را دليل اصلي بروز اين وضعيت خواند و گفت: هدف اصلي كارگروه حجاب و عفاف، نقد عملكرد مسئولان در اين زمينه است.

حجت‌الاسلام گنجي با مهم خواندن نقش نهادها و مراكزي همچون صدا و سيما و وزارت ارشاد در توجه فرهنگ ناب محمدي در همه زمينه ها خاطرنشان كرد: سومين تجمع حجاب و عفاف به منظور توجه دادن مسئولان به غفلت از مسئله فرهنگي سازي و برخورد مناسب در زمينه امر به معروف و نهي از منكر برگزار خواهد شد.

وي در ادامه گفت: از مسئولان مي خواهيم طبق مصوبه شوراي عالي انقلاب فرهنگي، به وظايف خودشان عمل كنند.

معاون آموزشي حوزه علميه ايرواني از صدا و سيما به دليل عدم انعكاس يا انعكاس ضعيف نظرات منتقدين خاصه در زمينه امر به معروف و نهي از منكر انتقاد كرد و گفت: بايد مباني شرعي را لحاظ كنيم نه اينكه به دنبال جذب حداكثري به هر شكل ممكن باشيم.

منبع: خبرگزاری حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *