تجمع عفاف و حجاب در بافق

خانه / پیروان عترت / اخبار پیروان عترت / تجمع عفاف و حجاب در بافق

به گزارش پیروان عترت هیأت رزمندگان شهرستان بافق؛ تجمع پاسداران حریم عفاف و حجاب در شهرستان بافق برگزار شد. در این مراسم ابتدا امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام والمسلمین حاج سید جواد سلیمانی پیرامون امر واجب حجاب و عفاف در جامعه سخنرانی نمود و بیان داشت:عفاف  و حجاب شما خواهران تضمین کننده زندگی و اینده خود و فرزندانتان است . اگر ما از فرزند حضرت رسول خدا الگو می گیریم به این دلیل است که حجاب را در زندگی کوتاه خود سرلوحه ی تمام امورات قرار داده  و حتی از فرد نابینا هم خود را می پوشاند .

ایشان همچنین اظهار داشتند که عفاف و حجاب، اخلاق است و تربیت و سازندگی را به جامعه اسلامی هدیه می دهد. همانطور که شهیدان ما در وصیت نامه های خود ذکر کرده اند که خواهرم حجاب تو از خون من کوبنده تر است.

حجت السلام والمسلمین حاج سید جواد سلیمانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشتند که دشمن از راه جنگ سخت نتوانست پیروز شود حال با جنگ نرم وارد شده به طوری که بیست سال است فعالیت می کند که با گرفتن حجاب و عفاف و ترویج بی بند و باری، اخلاق انسانی و مذهب ما را هدف قرار دهد.

لازم است بیشتر دقت کنیم به خصوص برای تربیت فرزندان و اگاه سازی انها و بدانید عفاف و حجاب تیری  به قلب دشمنان اسلام خواهد بود و انها را در اهداف شومشان نا امید خواهد کرد . قابل ذکر است مشابه مراسم فوق نیز در دفتر مرکز قرانی هیئت رزمندگان و نیز بعد از خطبه های نماز جمعه شهرستان با سخنرانی حجه الاسلام و المسلمین قائمی برگزار گردید.

 

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *