تحریم مدافعان امنیت اقدامی مضحک است

خانه / استان ها / تحریم مدافعان امنیت اقدامی مضحک است

حمیدرضا توسلی، گفت: اقدام مضحکانه دولتمردان رژیم استکباری آمریکا در تحریم نیروی انتظامی، نشانگر استیصال نظام سلطه است.

حمیدرضا توسلی، گفت: اقدام مضحکانه دولتمردان رژیم استکباری آمریکا در تحریم نیروی انتظامی، نشانگر استیصال نظام سلطه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضا توسلی در گفتگو با خبرنگار ما با گرامیداشت هفته مقاومت، ایثار و پیروزی؛ اظهار کرد: نظام سلطه و استکبار همواره درصدد استعمار کشورها و فشار بر ملت های آزادی خواه جهان بوده و هست.

نائب رییس گروه اندیشه ورز بسیج مداحان استان افزود: تحریم ملت بزرگ ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی شروع شده و روز به روز با قدرتمندتر شدن ملت ما توطئه های دشمنان نیز پیچیده تر و فشارها سنگین تر شده اند؛ اما به حول و قوه الهی با تدابیر حکیمانه امامین انقلاب و ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ما تمام نقشه های شوم دشمن نقش بر آب شده است.

مدیر هیأت رزمندگان اسلام استان، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شاهد اعلام تحریم های دیگر از سوی دولتمردان مستکبر آمریکا علیه برخی از افراد و شخصیت های جمهوری اسلامی و نیروی انتظامی بودیم، که اقدامی مضحک می باشد؛ زیرا تحریم مدافعان امنیت با هیچ قانون انسانی و بین المللی تطبیق ندارد.

رئیس کانون مداحان وشعرای آئینی استان چهارمحال و بختیاری گفت: اقدام مضحکانه دولتمردان رژیم استکباری آمریکا در تحریم نیروی انتظامی، نشانگر استیصال نظام سلطه است. زیرا علاوه بر جانفشانی نیروهای خدوم انتظامی در تأمین امنیت داخلی کشور؛ دنیا شاهد ایثارگری  این عزیزان در مقابله با اشرار و سوداگران مواد مخدر در نقاط مختلف مرزی است که به دنبال ارسال این مواد علاوه به داخل کشورمان، درصدد ارسال مواد افیونی به کشورهای غربی و اروپایی نیز می باشند.

توسلی، تصریح کرد: تحریم نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیانگر شکست توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی در تحریم های ظالمانه و جنگ اقتصادی است و در مسئله کرونا نیز کارآمدی نظام ما بر همگان اثبات شد و هیمنه پوشالی دنیای غرب در هم شکست و به تعبیر مقام معظم رهبری، ملت ایران خوش درخشید و  غرب وحشی زنده شد.

وی در پایان تأکید کرد: آحاد ملت و جامعه مداحان و هیئات مذهبی همواره سپاسگزار مدافعان امنیت کشور بوده و هستند و اقدامات خبیثانه دشمنان انقلاب اسلامی در تحریم نیروهای دلسوز و خدوم جمهوری اسلامی ایران را محکوم می کنند.

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *