تخلفات انتخاباتی پیگیری و رسیدگی شود

خانه / استان ها / تخلفات انتخاباتی پیگیری و رسیدگی شود

امام جمعه شهرکرد گفت: مردم از دستگاه‌های قضایی انتظار دارند تا تخلفات انتخاباتی پیگیری و رسیدگی شوند تا تخلفات در جامعه نهادینه نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد علی نکونام گلپایگانی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های قضایی باید جواب مردم را بدهند و پاسخگو باشند تا در آینده سلامت انتخابات‌های بعدی به خطر نیافتد،ادامه داد:بهتر است که دولت در امر انتخابات به دلیل جناح‌بندی‌های موجود برگزارکننده انتخابات نباشد و تشکلی بدون وابستگی به مجلس شورای اسلامی، دولت و قوه‌قضاییه مسؤولیت این امر را به عهده گیرد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به نتیجه پایانی انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: مردم از رئیس جمهور منتخب انتظار دارند که به وعده‌های داده شده در طول مدت تبلیغات عمل کند و اینطور نباشد که بعد از 4 سال گفته شود این وعده‌ها به دلیل موانع پیش‌رو حل نشده است.

وی گفت: بیکاری، رکود، تولید پایین و مشکلات اقتصادی از مهم‌ترین مشکلات موجود در کشور هستند که باید با نگاه به درون کشور حل شوند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان اینکه مواردی مانند صرف 4 سال وقت برای رفع تحریم‌ها و دادن امتیازات به بیگانگان نباید تکرار شود، تصریح کرد: با تکرار این روند تمامی مشکلات کشور حل نشده باقی می‌ماند.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور امریکا به عربستان، ادامه داد: امروز ما در عرصه جهانی شاهد اتحاد و به‌هم پیوستگی یک مثلت شوم تشکیل شده از صهیونیسم، کشور‌های ارتجاع عربی و شیطان بزرگ هستیم که درصدد جنگ با اسلام ناب هستند.

امام جمعه شهرکرد اضافه کرد: رئیس‌جمهور آمریکا با سفر به به کشور‌های عربی ضمن غارت سرمایه و پول این کشور‌ها، آن‌ها را بر ضد ایران و شیعه تقویت می‌کند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری عملکرد این مستکبران را همانند بنی امیه در زمان‌های گذشته دانست و افزود: وظیفه ما مسلمانان این است که با وجود تمامی حیله‌ها محکم و پایدار از ارزش‌ها انقلاب و ولایت دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام گفت: دستگیری شیخ بزرگ و عالم توانمند آیت الله عیسی قاسم و حمله به شیعیان توسط آل خلیفه از جمله شیطنت‌های رئیس جمهور آمریکا است که همه ما مسلمانان با برگزاری راهپیمایی حمایت خود را از اسلام و خشم از مستکبران را به جهانیان نشان می‌دهیم.

وی ادامه داد: مشکل مهم‌تر در زمان کنونی وجود مستکبران و نفوذ‌گران داخلی است که می‌خواهند ارزش‌های دین را به اسم آزادی از بین ببرند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: اجرای سند 2030 و حذف مفاهیم مقاومت و ایثار در کتاب‌های درسی نمونه‌ای از این دین‌ستیزی است که همه ما باید نسبت به این مسائل هوشیار باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *