تدفین پیکر آیت الله خسروشاهی با حضور فرزند امام خامنه ای

خانه / مطالب و رویدادها / تدفین پیکر آیت الله خسروشاهی با حضور فرزند امام خامنه ای

پس از مراسم تشییع تهران، مردم شهر ری نیز استقبال خوبی از پیکر آیت الله خسروشاهی داشتند و در نهایت پس از تشییع با شکوه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام)، پیکر شاگرد امام خمینی(رحمة الله علیه) و استاد برجسته حوزه علمیه تهران، در کنار آرامگاه آیت الله حق شناس(رحمة الله علیه) به خاک سپرده شد.

پیکر آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی از اساتید برجسته حوزه علمیه تهران، ظهر امروز در میان حزن و اندوه جمع کثیری از علما، طلاب و اساتید و همچنین اقشار مختلف مردم، در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام) در شهر ری و در کنار آرامگاه آیت الله حق شناس(رحمة الله  علیه) به خاک سپرده شد.

نماز میت بر پیکر آیت الله سیدابراهیم خسروشاهی، صبح امروز و در مسجد مدرسه علمیه مروی تهران که سال ها شاهد تدریس علوم مختلف حوزوی توسط این عالم فقید بود، به امامت آیت الله ضیاءآبادی  اقامه شد.

پس از مراسم تشییع تهران، مردم شهر ری نیز استقبال خوبی از پیکر آیت الله خسروشاهی داشتند و در نهایت پس از تشییع با شکوه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(علیه السلام)، پیکر شاگرد  امام خمینی(رحمة الله علیه) و استاد برجسته حوزه علمیه تهران، در کنار آرامگاه آیت الله حق شناس(رحمة الله علیه) به خاک سپرده شد.

در هنگام خاکسپاری پیکر آیت الله خسروشاهی تنی چند از شخصیت ها از جمله حجت الاسلام و المسلمین سیدمسعود خامنه ای، فرزند امام خامنه ای(حفظه الله) در حرم حضرت عبدالعظیم(علیه السلام) حضور یافته بودند.

منبع:حوزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *