ترنم دعای پرفیض و معنوی ندبه در امامزاده باباحیدر + تصویر

خانه / استان ها / چهارمحال و بختیاری / ترنم دعای پرفیض و معنوی ندبه در امامزاده باباحیدر + تصویر

در آستانه شهادت حضرت جواد الائمه علیه السلام مراسم پر فیض دعای ندبه هیأت رزمندگان اسلام و پخش زنده از شبکه اول سیما در آستان مقدس امامزاده سیدمیراحمد علیه السلام باباحیدر شهرستان فارسان برگزار شد.

ترنم دعای پرفیض و معنوی ندبه در باباحیدر شهرستان فارسان  استان چهار محال وبختیاری برگزارشد؛

در آستانه شهادت حضرت جواد الائمه علیه السلام مراسم پر فیض دعای ندبه هیأت رزمندگان اسلام و پخش زنده از شبکه اول سیما در آستان مقدس امامزاده سیدمیراحمد علیه السلام باباحیدر شهرستان فارسان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ خیل منتظران ظهور منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی ارواحنافداه با انجام اصول بهداشتی،رعایت فاصله گذاری و همراه داشتن ماسک دراین مراسم سراسر معنوی شرکت کردند.

 در سومین جمعه و هجدهمین روز از تیرماه 1400 برخی از مردم مومن با خودرو  و بسیاری هم با پای پیاده مسیر طولانی، پرپیچ وخم و کوهستانی آستان مقدس امامزاده سیدمیراحمد علیه السلام باباحیدر را پیمودند ، شرکت کنندگان در این مراسم با سینه های مملو از محبت به اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام فراز های دعای ندبه را زمزمه کردند.

در این مراسم پس از اقامه نماز صبح و حضار با قرائت دعاي عهد، که تجديد بيعت با امام حق و ولايت ايشان است، ابتدا خداوندسبحان را با برخی از اسامي و صفاتش خواندند و با ذکر صلوات فرج یگانه منجی عالم بشریت حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و حضور خويش در زمان ظهورش را برای افتخار سربازی آن حضرت طلب کردند و با دلی سوزان و چشمانی گریان زمزمه کردنداللَّهُمَّ إِنِّي أُجَدِّدُ لَهُ فِي صَبِيحَةِ يَوْمِي هَذَا ، وَ مَا عِشْتُ مِنْ أَيَّامِي ، عَهْداً وَ عَقْداً وَ بَيْعَةً لَهُ فِي عُنُقِي،… و برای سلامتی مقام معظم رهبری، برطرف شدن گرفتاری جامعه بویژه رفع بیماری منحوس کرونا دست به دعا برداشتند.

در ادامه رأس ساعت 6 بامداد خیل حضار که در فضای باز و سکوهای اطراف آستان مقدس امامزاده سیدمیراحمد علیه السلام باباحیدر به صورت منظم مستقر بودند پس از استماع سخنان ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ محسن صفدری، با نوای گرم حاج محمد یزدخواستی دعای ندبه را زمزمه کردند و در ماتم جانسوز حضرت امام محمد تقی، جواد الائمه علیه السلام اشک ماتم ریختند.

این مراسم معنوی که با رعایت اصول بهداشتی و در فضای باز اجرا شد با حضور عوامل هنرمند و توانمند صداوسیمای استان چهارمحال و بختیاری و هماهنگی حاج حسین فراست تهیه کننده برنامه های برنامه ی “منتظران ظهور ” مراسم دعای ندبه شبکه اول سیمای جمهوری اسلامی، به صورت زنده و مستقیم و بسیار زیبا و هنرمندانه از شبکه یک سیما و همزمان از شبکه استانی جهانبین پخش شد.

شایان ذکر است: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، نماینده مردم شهرستانهای فارسان، کوهرنک، کیار و اردل در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی استاتدار، مشاور استاندار در امور هماهنگی روحانیت، ائمه جمعه و جماعت، فرماندار و فرمانده سپاه ناحیه فارسان جمعی از مدیران کل ادارات، مسئولین شهرستانی و استانی، خانواده های معظم شهدا، فرماندهای انتظامی، بسیجیان، رزمندگان اسلام،ایثارگران و خیل مردم ولاتیمدار شهر باباحیدر و روستاهای اطراف در این مراسم معنوی حضور داشتند.

حضور پر شور و جهادی خادمین، جوانان عاشورایی، پیروان عترت، نوجوانان، بسیجیان برادر و خواهر برای تأمین امنیت، پذیرایی با رعایت اصول بهداشتی (نان کاکولی بسته بندی شده و آب معدنی) ایجاد صوت، برپایی نمایشگاه، برقراری نظم در پارکنیک خودروها، همراهی با افراد مسن،نصب جایگاه و تصاویر شهدا، فضاسازی تبلیغی، حضورگروه های امدادی و بهداشتی با تجهیزات لازم،  توزیع ماسک و ضدعفونی دست ها، راهنمایی برای استقرار برادران و خواهران … از دیگر جلو های این مراسم معنوی بود.

این مراسم معنوی را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاسان:سید یوسف هاشمی

پایگاه اطلاع  رسانی هیأت رزمندگان اسلام

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *