تزریق واکسن برکت در کنار مجلس عزاداری

خانه / پیشنهاد ویژه / تزریق واکسن برکت در کنار مجلس عزاداری

مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی گفت: در کنار مجالس عزاداری روزهای پایانی ماه صفر هیأت، پایگاه موقت تزریق واکسن برپا کردیم و توانستیم به 90 نفر از عزاداران یک دُز واکسن برکت تزریق کنیم.

تزریق واکسن برکت در کنار مجلس عزاداری

هیاتحجت الاسلام محمد رستمی مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی اظهارداشت: هیأت آئین هنر حسینی به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر و عزاداری برای پیامبرصلی الله علیه و آله وسلم، امام حسن علیه السلام و امام رضا علیه السلام سه شب مراسم با پیش‌منبرخوانی حجت‌الاسلام اهری، سخنرانی حجت‌الاسلام عابدینی و مرثیه‌خوانی میثم مطیعی برگزار کرد.

تزریق واکسن برکت در کنار مجلس عزاداری

برپایی پایگاه تزریق واکسن به عزاداران

وی افزود: مراسم این ایام هیأت، در آستان مقدس امامزاده قاضی‌الصابر علیه السلام برگزار شد که با هماهنگی صورت گرفته، پایگاه موقت تزریق واکسن در کنار این مراسم برپا شد.

رستمی گفت: ما با ایجاد این پایگاه موقت فرصتی ایجاد کردیم که واکسن ایرانی برکت، که ساخته دست دانشمندان ایرانی است، به عزاداران حاضر در مراسم که واکسن نزده بودند، و تمایل به دریافت داشتند تزریق شود که با استقبال بالایی هم مواجه شد.

تزریق واکسن برکت در کنار مجلس عزاداری

تزریق واکسن برکت به ۹۰ نفر

وی گفت: در این برنامه توانستیم در مجموع به ۹۰ نفر از عزاداران، یک دُز واکسن برکت تزریق کنیم که به زعم مسئولین بهداشتی حاضر، آمار بسیار قابل توجهی برای این بازه زمانی کوتاه بود.

مدیرعامل مؤسسه آیین هنر حسینی در پایان خاطرنشان کرد: تزریق واکسن کرونا جلوه دیگری از خدمات اجتماعی هیأت آئین حسینی برای مبارزه با کرونا بود که در این حدود ۲ سال گذشته با تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی و … جلوه‌های دیگری از آن را به نمایش گذاشته بودیم.

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *