تشرف جمعی از مسئولان هیئات مذهبی و مداحان بام ایران به مشهد+ تصویر

خانه / استان ها / تشرف جمعی از مسئولان هیئات مذهبی و مداحان بام ایران به مشهد+ تصویر

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی چهارمحال و بختیاری گفت:ششمین اردوی زیارتی آموزشی اعضای فعال هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی چهارمحال وبختیاری درمشهد مقدس برگزارشد.

رییس کانون مداحان وشاعران آیینی چهارمحال و بختیاری گفت:ششمین اردوی زیارتی آموزشی اعضای فعال هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی چهارمحال وبختیاری درمشهد مقدس برگزارشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حمیدرضاتوسلی افزود: در این اردوی زیارتی آموزشی افزون بر 80 نفر از برادران و خواهران شرکت کردند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان گفت:برگزاری اردوهای زیارتی آموزشی مسئولین هیئات مذهبی، مداحان اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام و شاعران آیینی را فرصت مغتنمی برای بهره گیری از تجربیات، تعامل ،همفکری و به روز رسانی اطلاعات دینی و کسب معلومات بیشتر عنوان کرد.

نماینده بنیاد دعبل حزاعی استان، افزود: تشرف و زیارت حرم مطهر امام رضا علیه السلام شرکت در مراسم ادعیه”زیارت آل یاسین”،”امین الله”،”دعای توسل”،”کمیل”،”ندبه”و “مداحی”،حضور در کلاس های آموزشی و بهره مندی از اساتید مطرح و استفاده معنوی از برنامه های آستان قدس رضوی از دیگر برنامه های این اردو زیارتی آموزشی در مشهد مقدس بود.

توسلی ادامه داد: با هماهنگی و همکاری ارزشمند مسئولان آستان قدس رضوی یکی از شبستانهای صحن مسجد گوهر شاد از ساعت ۲۰:۳۰ الی ۲۲:۳۰ شب جمعه به هیئات مذهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی استان اختصاص داده شد که پس از تلاوت آیات نورانی قرآن مجید و سخنرانی حجت الاسلام الهیان، مداحان و شاعران آیینی استان به قرائت اشعار و نیز ذکر نوحه و مصیبت پرداختند.

این برنامه ها را از دریچه دوربین با هم نگاه کنیم…

عکاس: رضا کیانی و کورش صادقی

پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *