تشکر استاد شیخ حسین انصاریان از دعای خیر مردم

تشکر استاد شیخ حسین انصاریان از دعای خیر مردم

خانه / پیشنهاد ویژه / تشکر استاد شیخ حسین انصاریان از دعای خیر مردم

حجت‌الاسلام والمسلمین انصاریان، استاد اخلاق و منبری پیشکسوت کشور که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، حالا دوران نقاهت خود را در منزل سپری می‌کند. او در پیامی از همه کسانی که برای سلامتی‌اش دعا کردند، قدردانی کرده است.

تشکر استاد شیخ حسین انصاریان از دعای خیر مردم

هیات: حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان، استاد اخلاق و منبری سرشناس و پیشکسوت کشور که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، اینک دوران نقاهت خود را در منزل سپری می‌کند. او در پیامی از همه کسانی که برای سلامتی‌اش دعا کردند، قدردانی کرده است.

پیام تشکر استاد انصاریان به شرح زیر است:

هوالمحبوب

لَنْ یُصِیبَنَا إِلَّا مَا کَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلَانَا} (بقره: 51)

اکنون که پس از گذراندن دوران دشوار بیماری، برای سپری نمودن ایام نقاهت، از بیمارستان به حرم مقدس اهل‌بیت علیهم السلام در جوار کریمه ‌آل ‌الله حضرت ‌فاطمه‌ معصومه سلام الله علیها منتقل شده‌ام، به پاس الطاف بیکران وجود مبارک حضرت حق و توجهات و عنایات معجزه‌وار اهل‌بیت علیهم السلام که بر این بنده فقیر ارزانی داشتند، جبهه شکر و سپاس بر آستان مقدسشان می‌سایم و بر خود لازم می‌دا‌نم از مجموعه محبت‌های بی‌دریغ و ادعیه خالصانه و پیام‌های محبت‌آمیز ملت بزرگ و شریف ایران به ویژه رهبر معظم انقلاب، مراجع بزرگوار تقلید دام‌ظلهم‌الشریف، مسئولین محترم لشکری و کشوری جمهوری اسلامی ایران، خانواده معظم شهدا، علمای بلاد، ائمه جمعه و جماعات، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، خطبا و مادحین و هیئات مذهبی کشور، طلاب و دانشجویان و جوانان عزیز و پرمحبت، مسئولین بهداشت درمان کشور، خصوصاً مدیریت، پزشکان و پرستاران و کادر پرمحبت بیمارستان خاتم‌الانبیاء تهران کمال قدردانی و امتنان را داشته باشم و تحت توجهات ولی‌الله الاعظم صاحب‌العصر و الزمان، برای همگان صحت و سلامت و حسن عاقبت و و رفع این بیماری ناگوار و برای جمیع بیماران شفای عاجل را آرزو می‌نمایم.

خدای را شاکرم که به لطف کریمانه‌اش ایام بیماری را سپری می‌نمایم و حال جسمی رو به بهبود است و تنها نگرانی وغصه‌ام این است که در این ایام عزای وجود مبارک و مقدس حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام نتوانسته‌ام وظیفه نوکری این آستان مقدس را به جای آورم.

تشکر استاد شیخ حسین انصاریان از دعای خیر مردم
تشکر استاد شیخ حسین انصاریان از دعای خیر مردم

استاد حسین انصاریان، روزهای پس از دفع کرونا را در منزل سپری می‌کند، اما دست از مطالعه برنداشته است

پروردگار محبوبم! تو میدانی که این همه لطف و کرامت و محبتی که در حق بنده فقیرت ابراز شد، از خود نمی‌دانم که تمام آن به برکت سال‌های خدمت‌گزاری به آستان منور مولایم حضرت سیدالشهدا روحی‌‌الفداه می‌باشد. از تو خاضعانه می‌خواهم که هنگام مرگ پرونده‌ام را به امضای وجه‌‌الله‌‌الاعظم امیرالمومنین علیه‌صلوات‌الله برسانی و بر عبد فقیرت منت گذارده لحظه خروج از این دنیا صورت ناقابلم را روی قدم‌های مبارک حضرت سیدالشهدا علیه السلام قرار دهی. و به تأسی از مولایم عرضه می‌دارم: الهی رضاً بقضائک، تسلیما لامرک. لا معبود سواک یا غیاث المستغیثین.

بسوزان هر طریقی می‌توانی
که آتش از تو و خاکستر از من

خاک آستان حضرت حسین علیه السلام
حسین انصاریان

منبع: فارس

پایگاه اطلاع رسانی هیات رزمندگان اسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *