تشیع باشکوه شهیدان حسین ولایتی فر و سعید زارع شهدای مدافع وطن در حسینیه ثارالله

خانه / استان ها / تشیع باشکوه شهیدان حسین ولایتی فر و سعید زارع شهدای مدافع وطن در حسینیه ثارالله

قدردانی از حضور مردم شهرستان دزفول از مراسم استقبال. تشییع.تدفین و ترحیم پیکر 2شهیدحادثه تروریستی اهواز
مدیر هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول در پیامی از حضور حماسی مردم ولایت‌مدار و شهید پرور این شهرستان دزفول در مراسمات پیکر پاک و مطهر۲ شهید والامقام حادثه تروریستی اهوازتشکر و قدردانی کرد.
به گزارش روابط عمومی هیأت رزمندگان اسلام دزفول، در متن پیام آمده است:
بسم رب‌الشهداء و الصدیقین. السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک علیک منی سلام الله ابدا ما بقیت و بقی الیل و النهار
سلام بر پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) سلام به روان پاک و امام راحل امام شهدا. سلام بر شهیدان انقلاب اسلامی. شهیدان هشت سال دفاع مقدس .شهیدان مدافع حرم و سلام بر شما عاشقان و رهروان شهیدان جان برکف ودفاع ازوطن ، بهترین تشکرها و سپاس‌ها را که از اعماق قلب و دل و جانمان بر می خیزد پذیرا باشید.
عرض تسلیت و تهنیت به محضر رهبرانقلاب اسلامی ایران،خانواده های معظم شهدا وشهدای این حادثه تروریستی اهواز بخصوص خانواده های معزز شهیدان حسین ولایتی فر وسعیدزارع .
درادامه بیانیه هیأت رزمندگان اسلام شهرستان دزفول آمده:بر خود لازم می‌دانیم به‌عنوان خدمتگزار کوچک این مردم شهید پرور و متدین، صمیمانه از حضور حماسی پرشور و کم نظیر و بی سابقه همه اقشار و مردم خصوصاً خانواده های شهدا، ایثارگران سرافراز درمناطق دزفول،صفی آباد،شهرامام،شهرک انقلابروستاهای اطراف بخش مرکزی وشهرشهیدپرورمیانرود، تمامی مسئولان استانی، اصحاب رسانه و هم چنین نیروه های نظامی و انتظامی که در مراسم استقبال و تشیع از پیکر پاک و مطهر این شهدا که باعث خلق صحنه‌های زیبای عشق به شهدا و امام و انقلاب گردید تقدیر و تشکر نماییم و نیز بر خود لازم می‌دانیم از تمامی دست‌اندرکاران فراهم‌سازی برپایی مراسم و فضاسازی محل دفن شهدا، کمال تشکر و قدردانی را بنماییم.
بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری؛ پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام بگیرد یاد مبارک و آرام بخش و بهجت‌انگیز خود را در فضا می‌پراکند. صفا و معنویت می‌آفریند.
دراین بیانیه آمده است:به یقین،این دو شهید عزیز حادثه تروریستی که پیکر مطهر این شهدای والامقام، به خاک سپرده شده توفیق عظیم الهی برای مردم شهید پرور شهرمیانرود ودزفول است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *