تشیع لندنی همان متحجرین زمان امام حسین(علیه السلام) هستند

خانه / استان ها / تشیع لندنی همان متحجرین زمان امام حسین(علیه السلام) هستند

%da%a9%d8%b1%db%8c%d9%85-%d9%be%d9%88%d8%b11

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت:‌ تشیّع لندنی، بر پایه‌ی ایجاد اختلاف، جادّه را برای حضور دشمنهای اسلام صاف می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت ایام عزای سیدالشهدا (علیه السلام) و گرم شدن بازار برخی انحرافات در مراسم های عزای حسینی با حجت الاسلام سید مهران کریم پور، اظهار کرد: در عصر ما دشمنان برای توقف وجلوگیری از ترویج وتبین احکام نورانی اسلام تلاش می کند در همه ی عرصهای دینی اعم از رهبران دینی وشعایر الهی شبهه ایجاد نماید.

وی، افزود: دشمن می خواهد معتقدین به دین و خاصه تشیع را نسبت به عقاید و باورشان سست نماید و با ایجاد گروهای ضاله ومنحرف از اسلام و با استفاده از ابزار روز اعم از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، پشتیبانی از این گروهها باعث ایجاد انحراف و فاصله گرفتن آحاد جامعه اسلامی خاصه جوانان از آموزهای دینی گردد.

حجت الاسلام کریم پور، بیان کرد: اصطلاحی که مدتی است بر سر زبان‌ها افتاده است، پس از “اسلام آمریکایی” که امام خمینی (ره) در برابر اسلام ناب محمدی تبیین کردند، رهبر انقلاب و نخبگان کشور از تهدیدی به نام “تشیع انگلیسی” پرده برداشتند. تشیعی که از لندن شروع و با حمایت سرویس‌ اطلاعاتی این کشور حمایت و ترویج می‌شود تا با ایجاد تفرقه در بین کشورهای اسلامی اهداف خود را دنبال کنند و ما تشیّعی را که مرکز و پایگاه تبلیغاتش لندن است قبول نداریم؛ این تشیّعی است که بر پایه‌ی ایجاد اختلاف، بر پایه‌ی تمهید و صاف‌کردن جادّه برای حضور دشمنهای اسلام است، این تشیّع، تشیّع نیست؛ تشیع لندنی همان متحجرین زمان امام حسین(علیه السلام) هستند.

وی، اضافه کرد: از خصوصیات این تشیع ، این‌که تشیع لندن‌نشینی که مقام معظم رهبری از آن سخن می‌گویند تشیعی است که تفرقه میان مسلمانان و جنگ مذهبی را اولویت اصلی خویش قرار داده است، این تشیع با سوءاستفاده از تعصبات مذهبی مردم، تمامی مطالب دینی را به سمت مخاصمه و مواجهه با اهل سنت سوق می‌دهند و تنها از دریچه‌ی تنگ اختلافات شیعه و سنی به تمام مسائل دینی می نگرند. کار این جریان دشنام گویی به مقدسات سایر مسلمانان و برافروختن هیجانات مذهبی ‌است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه عشایری استان گفت: این تشیع همچون وهابیت مخالفت شدیدی با علوم عقلی دارد و با رنگ و لعاب تکفیر این مخالفت را اظهار می‌کند، این تشیع می‌کوشد تا با ترویج افراط گرایی و روش‌های موهنی همچون قمه‌زنی جاذبه‌های تشیع را به دافعه تبدیل کند و چهره‌ای متفاوت و زشت از تشیع در منظر جهانیان به تصویر کشد.

حجت الاسلام کریم پور، ادامه داد: این تشیع با ارائه تهمت‌های گوناگون اجتماعی، سیاسی و مذهبی به تخریب جریان اصیل فقاهت و مرجعیت در تشیع می‌پردازند و از دیگر سوی، با ابزارهای رسانه‌ای فراوان مرجعیت خود را به عنوان تنها مرجع اعلم و دارای صلاحیت مذهبی معرفی می‌نماید.

وی؛ افزود: خلاصه این‌که این جریان سعی می‌کند از درون مذهب به مقابله و ایستادگی در برابر اصل تشیع بپردازند و با این مبارزه درون مذهبی، در قدم‌های شیعیان تزلزل به وجود آورده و آنها را از آرمان‌ها و شعارهای والای تشیع دور سازد.

حجت الاسلام کریم پور یادآورشد: امروز وظیفه است با توجه به این سخن گهروار ((ان الحسین مصباح الهدی وسفینه النجاه)) که جوانان و مردم را از خطرات این گروههای منحرفه آگاه نموده و پشت سر حسین زمان حرکت کرد تا از مسیر اصلی خارج نشویم.

انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *