تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرکرد

خانه / استان ها / تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام در شهرکرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با یازدهم اسفندماه و ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، بام ایران میزبان 7 شهید گمنام خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس عباسی با اشاره به آیه “و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون…” گفت: یكی از ویژگی هایی كه قرآن شریف برای شهیدان ذكر كرده ، مساله حیات و زنده بودن شهداست. پس شهدا زنده اند و ناظر بر اعمال ما هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقل قولی از شهید آوینی که فرمودند شهدای گمنام همه اجر و ثواب خود را در گمنامی جستجو می کردند، افزود: وظیفه ما افشا نام، تکریم و تعظیم آنهاست. از مسئولین خواستارم همه توان خود را در این زمینه بکار گیرند.

سرهنگ عباسی با بیان اینکه همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، استان چهارمحال و بختیاری میزبان 7 شهید گمنام خواهد بود، اظهار داشت: شهدای گرانقدر در روز سه شنبه دهم اسفند ماه با استقبال مسئولین استانی و انجام رژه خودرویی در سطح شهر به معراج الشهدا منتقل خواهند شد. همچنین مراسم شب وداع شهدای گمنام نیز سه شنبه شب در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می گردد.

این مقام مسئول افزود: مراسم تشییع شهدا در شهرکرد مرکز استان روز چهارشنبه راس ساعت 9 صبح از محل میدان انقلاب تا امامزادگان حلیمه و حکیمه سلام الله علیها شهرکرد با حضور پرشور مردم شریف استان برگزار و سپس شهید گمنام دانشکده فنی پسران در محل دانشکده تدفین و دیگر شهدای گرانقدر به شهرهای گندمان، دستنا و فرادنبه منتقل خواهند شد.

سرهنگ عباسی گفت: مراسم تشییع و تدفین شهدا در سایر شهرها نیز در روز پنج شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(سلام الله علیها ) صورت می پذیرد.

وی با دعوت از مردم شریف استان چهارمحال و بختیاری اظهار امیدواری کرد با حضور پرشور در این مراسمات، بار دیگر با آرمان های بلند شهیدان تجدید میثاق کرده و برگ زرین دیگری در سند افتخارات استان ثبت نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *