تفکر بسیجی جهانی است

خانه / استان ها / تفکر بسیجی جهانی است

%d8%a7%d8%ad%d9%85%d8%af%db%8c6

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: تفکر بسیجی جهانی است و خود را برای حکومت جهانی منجی عالم بشیریت  مهیاده می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هیأت رزمندگان اسلام استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت‌الاسلام سیدمحمداحمدی درجمع علما، طلاب و آحاد مردم بسیجی شهرکرد با تسلیت اربعین حسینی به حرکت زائرین از جهان اسلام به کربلا اشاره کرد و گفت: هر قدم زائران اربعین در کربلا ، تیری به چشم و قلب دشمنان اسلام  است.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود:شرکت در راهپیمایی اربعین یک ضرورت است،انسان می تواند مکان و زمان را در نوردید و با خلوص نیت در آنجا حضور داشته باشد.

وی با اشاره به حدیث امام عسکری علیه السلام، تصریح کرد: یکی از علامات مومن زیارت اربعین است و زیارت امام حسین علیه السلام یک ضرورت در راستای احیای فرد و جامعه است.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: مراسم اربعین برای تمامی مردم سراسر نکته و درس بوده و یکی از مهم‌ترین این نکات این است که اجرای این مراسم شکوه و عطمت  قیام عاشورا را به رخ جهانیان می‌کشد و قلب همه جهانیان را به سمت امام علیه السلام سوق می‌دهد.

امام جمعه شهرکرد شرکت در این مراسم را پاسخ به دعوت قرآن برشمرد و خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم با شکوه اربعین مودت نسبت به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام بوده و پیامبر اعظم(صلوات الله علیه وآله وسلم ) می‌فرمایند تنها اجری که از امت خویش خواسته‌ام مودت به اهل‌بیت است.

وی با اشاره به اینکه در بعضی مواقع شرکت در مراسمات سطح شهر و شرکت در دسته‌جات حسینی  علیه السلام بر ما لازم است، بیان کرد: حضور در این مراسمات اظهار مودت است و رسیدن به انسجام و وحدت اسلامی از دیگر نکات اهمیت به مودت است.

امام جمعه  موقت شهرکردافزود: قدم‌هایی که در اربعین برداشته می‌شود مبارزه‌ای بر علیه اندیشه‌های وحدت‌شکنانه که معروف به اندیشه انگلیسی است.

وی حفظ و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا را یکی دیگر از درس‌های اربعین برشمرد و افزود: آن کسانی که مجاهدت می‌کنند تا راه و پیام شهید زنده بماند اجری در حد و اندازه خود شهادت دارند.

حجت‌الاسلام احمدی ادامه داد: یکی از درس‌های مهم اربعین برای ما که ممکن است از آن حضور چند میلیونی جامانده باشیم این است که هرجا قلب‌مان باشد آنجا خواهیم بود و در آنجا حضور خواهیم داشت.

ادامه داد: فکر، ذهن و عمل‌مان را از گناه و معصیت دور کنیم که با رعایت تقوی الهی و ترک گناهان می‌توان به اهل‌بیت عصمت وطهارت علیهم السلام رسید.

وی با اشاره به اینکه راه رسیدن و بودن به حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام تقوا و پاکدامنی است، گفت: مجاهد فی‌سبیل‌الله هر قدمی که بردارد، آن قدم او یک عمل صالح و هر قدم برای زیارت امام حسین علیه السلام یک حج عمره است.

امام جمعه  موقت شهرکرد افزود: زائرین اربعین به مستکبران عالم ، به جهان غرب، آمریکا و به هیچ قدرت زورگویی دل نمی‌بندند و بر همگان روشن است آمریکا هیچ مشکلی را نمی‌تواند حل کند و هرچه دیده می‌شود شر است.

وی در ادامه گفت: این اواخر چهره واقعی آمریکا این ابر قدرت عالم برای مردم جهان روشن شده و تاکنون 80 دانشگاه و مرکز علمی در کل کشور آمریکا به خاطر سیاست‌گذاری آمریکا تعطیل است.

مدیر حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسئولین باید جدی‌تر در مسائل کشور تلاش کنند، گفت: به رهبر دینی خود اعتماد کرده و از او تبعیت کنید و در این راستا دشمن هر برنامه‌ای هم که داشته باشد با اتحاد و پیروی از راه  ولایت و رهبری خنثی شده و خنثی می‌شود.

امام جمعه موقت شهرکرد با گرامیداشت هفته بسیج، خاطرنشان کرد: بسیجی کسی است که فکر او جهانی است و خود را برای یک حکومت جهانی آماده می‌کند.

وی گفت: امروز برکات بسیج  وبسیجیان در ایران و کشورهای دیگر  به خوبی مشهود است.

 انتهای خبر/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *